16 iulie 2008

Mircea Badea


A la Badea, de la Mircea Badea, un tip care imi place de foarte mult timp, realizator al actualei emisiuni TV "In gura presei".

Nu il urmaresc foarte des, dar si daca il prind...
Adica pot sa zic ca sunt fan Mircea Badea, dar, in primul rand nu ma prea uit la TV si bonus ma intereseaza mult mai mult informatiile de pe televiziunile locale, respectiv Televiziuni Tirgu Mures.

In plus, omul muncii este foarte informat, stie o gramada de nume, date dar na, asta e jobul lui.
De multe ori, cand am timp, il amintesc prin postarile de pe Sa nu uiti Darie, pentru ca efectiv imi place tipul, respectiv "Mircea Badea zice bine".

Nu am nici macar ideea de a ajunge la versiunea online a lui Mircea Badea, dar, in opinia mea, tipul e tare si merita sa fie amintit mai des, astfel macar sa-i dedic tagul "A la Badea".

Niciun comentariu: