16 iulie 2008

Medicamente compensate

farmacie

Daca in Victorie Fumatori inaugurasem tag "votez", acum inaugurez "Nu votez".

Explicatia e mai profunda, pentru ca intre timp am gasit un articol superb pe tema "afaceri in politica" de la Saptamana Financiara. www.sfin.ro Dar toate la timpul lor.

regim_alimentar-4

Bine ca i-am retinut numele, dar nu stiu si partidul. Ce, i0 mi-s Mircea Badea sa-i stiu pe toti?

Pacat ca omul muncii e muresean, din cate am retinut.

regim_alimentar-2

Ca idee, stirea era despre noi medicamente compensate, evolutia programelor si alte minuni de genul asta.

Ca stire era ok, mai putin faza cu afirmatia domnului din poza pe care nu o pot clasfica de cat ceva gen "bancul anului".

Se vorbea de medicamentul cel mai efcicient pentru fiecare boala asfel incat pentru fiecare boala sa se compenseze medicamentul cel mai ieftin, ca sa nu se faca risipa de bani pe medicamente scumpe.

Doctorii urmeaza sa prescrie medicamentele cele mai bune, recomandate in urma unor studii.
regim_alimentar-3
Am auzit cuvantul "STUDIU" si am zis ca e tare omul, se bazeaza pe studii.
Acum ca studiile difera de la tara la tara, inclusiv in centre universitare diferite...

Dar in final dom' ministru da cu batu' 'n balta si zice bancul lunii, saptamanii, de genu:
regim_alimentar-1

Daca omul are o bolala generata de colesterol, medicul trebuie sa-i prescrie mai intai o "cura dietetica", dupa asta urmand sa-i dea medicamente compensate.



Deci medicul e obligat sa-i prescrie tratamente cu hrana sanatoasa.

Mai degraba as clasifica asta ca incostienta si rupere de realitate.
Bine ca nu obliga medicul sa trimita pacientul la biserica, unde sa i se explice fazele religioase consacrate potrivit carora "corpul trebuie sa sufere pentru implinirea spirituala in viata de apoi" .

Asta mi-a amintit de timpul lui Ceausescu, cand, atunci cand era frig se recomanda "o haina in plus".

Nu suntem totusi in 2008?

Te mai miri atunci ca doctorii sunt ucisi?
Dar ce-i pasa la don' ministru, inconjurat de protectie din partea SPP sau cine mai stie cine ii protejeaza.

Omul face colesterol in primul rand ca nu-si permite alte alimente si medicul stie de regula asta.

Ce sa-i faca? Sa-l trimita la munca in Spania/Italia ca sa-si permita regimul alimentar?

Deci cu omul NU votez.

Niciun comentariu: