20 ianuarie 2008

Numere castigatoare Loto 6/49


Formatia Compact C parca avea o melodie faina cu

Dupa ani si ani
Ma voi intoarce
Dupa ani si ani
La tine voi veni

No uite ca "dupa ani si ani" am ajuns si eu la Loto.

Pentru cei care se ocupa de studii sociologice:
Motiv: Era aproape de piata de zarzavat din Diamant, in cursul unui studiu de comparare al preturilor taranilor cu cele din supermarketuri.

Si daca agentia loto tot era in drum... am zis sa fac si un studiu al clientilor loto: stare de spirit, rabdare, felul in care se imbraca si alte minuni legate de sociologie/respectiv studiile de piata.

In concluzie, dupa o analiza primara a astrelor tangent la directia din care batea vantul, numerele castigatoare la Loto 6 din 49 trebuie sa fie:

1, 13, 8, 18, 19 36

sau

1, 13, 19, 23, 36, 40

sau
8, 13, 16, 20, 28, 34

sau data viitoare (anul viitor, cincinalul urmator...)

Completare studiu:

Ce voi face cu banii?
1. 2 zile cazare la fiecare pensiune din bran ca sunt multe rau si vreau sa le vad pe toate;
2. o angajez pe tanti Ionica din Bran ca bucatareasa personala;
3. cumpar linia de fabricatie de la autoturismele Daewoo Tico si Matiz, ma umplu de bani si...
4. Imi fac propria agentie de Loto.
care sa-mi permita infiintarea unei agentii de transport proprie si personala pt ca imi trebuie prajurile facute de Luminica

In imagine: Screensaverul preferat, natural 100%, "programat" weekendul trecut la Bran

Niciun comentariu: