23 septembrie 2007

Portal piese autoturisme Matiz

Imi fac portal de piese autoturisme pentru Matiz.
De fapt ce sa mai, l-am facut deja, dar inca e in studiu. De cateva zile am cumparat numele de domeniu daewoopieseauto.ro si i-am pus deja sus pagina de index pe (probabil) cel mai bun hosting in Romania, respectiv data center dwd.ro.

E un proiect individual, generat de pasiunea pentru autoturismele Matiz.

Inca sunt in studiu cu cercetarea, webdesign si concept, dar sper sa iasa un portal util pentru posesorii de autoturisme din gama Daewoo.

In Romania se pare ca nu se mai fabrica modelul, dar e plin pe internet de comercianti de piese auto Daewoo atat in Romania cat si in strainatate.

Chiar ma uitam aseara la reclamele la Daewoo Matiz din Rusia si Polonia dar si la Coreeni, la noile modele de Matiz. Credeam eu ca am multe imagini cu Matizul, dar am gasit cu adevarat maniaci auto Daewoo pe internet. Polonia pare sa fie in top, dar nu ma pronunt pana la finalizarea studiului.
Oricum imaginea cu Matizul folosit ca masina de Politie, e tare

Imi place sa cred ca acest model de autoturism va rezista pe piata, tinand cont de calitatile si performantele deosebite. Masina buna ramane masina buna.

Primisem pe email o stire despre o firma interesata sa rebranduiasca autoturismele.... TRABANT. Daewoo Matiz ce are? OK, poate nu se va mai fabrica in Romania, dar se poate importa ca autoturism sau piese auto pentru el si a altor masini Daewoo.

Cine vinde piesele? Cam asta e ideea websitelui Piese Autoturisme Daewoo : un portal specializat pe magazine piese autoturisme, service si tunning Daewoo.

Va astept cu pareri, propuneri si sugestii.

Niciun comentariu: