15 aprilie 2007

Fusai la Bran

valea prahovei

Compact C (sau B) avea parca o melodie care suna asa:

"Dupa ani si ani, ma voi intoarce..."

Frumos la bran. Am mai fost eu pe acolo, dar nu prea am simtit atunci bucuria, fiind la mai putin de 3 luni de moartea lu tata. Se mai intampla, din pacate se mai si repeta.

Dar ideea e ca m-am intors la bran.

A zis sefu chef, chef sefe.

Fain a fost la paste, (sa nu uiti Darie): Iepureeee. OK, iepure sefe.

Dar nu-i pacat de gratar?

Deci, frumos acolo, chiar foarte frumos, eGzact cum imi place mie: mult lemn si piatra, similar cu cabanele ambasadorului Danemarcei (parca a lui era) Wiking 1 si 2 din Dubova, Mehedinti.

Dar parca mult mai multe cabane, nu stiam la care sa ma uit mai intai, pe care sa o potrelizez.
Din fericire am fost cazat la una la care nu am ce-i reprosa si sper sa fiu trimis in misiune acolo cat mai repede.

Da, administrez si portalul turistic cu target pe Zona Bran, mai exact, sunt manager de proiect.
Acum fusaram de-a distractia, dar in iunie venim cu toata echipa oficial.

Cazare Bran
Cazare la pensiuni, vile si hoteluri in Bran, Brasov

Niciun comentariu: