16 aprilie 2007

Reclama pe masini

De fapt despre asta vroiam sa postez, dar cautam cateva fotografii cu Parcul National Retezat, ca sa localizez exact o anume locatie si asa am dat de pozele vechi cu pisica Jacuelinne si altele.

Eram in drum spre Bran si la iesirea din Caransebes tot stateam in spatele unui camion mare, sperand sa-l depasec in oras.

Dar traficul era destul de aglomerat asa ca am renuntat la idee si am condus mai incet in spatele camionului.

Si atunci... minunea:
Remarc "pagina de web" de pe spatele camionului. Nu stiu daca termenul corect e chiar camion sau tir, dar oricum o chestie mare care transporta ciment praf.

Superb insa.

Din spate o anume portiune de pe masina semana foarte mult cu un homepage al unui website. Fumos, culori si grafica ingrijita, mi-a placut mult, mai ales ca ofereau din prima si adresa de email pentru contact.

Din nefericire insa... cand m-am hotarat sa-l fotografiez, traficul incepuse sa se fluidizeze.

Asa ca ... am plecat la vanatoare de tiruri, merita sa fac o captura de "ecran"

Desi ma tineam pe cat posibil in spatele lui, nu am reusit sa fac nici macar o fotografie. Mereu ma depaseau altii sau fugea prea repede de mine. Intr-un final a tras pe dreapta dar era prea tarziu sa semnalizez si eu intentia.

Am intalnit alt tir pe drum, de la aceeasi companie, la fel fara sa reusesc sa fac poza.

Asa ca m-am pregatit sa-l "vanez" in parcarea aflata la limita de judet dintre Caras-Severin si Hunedoara.

dar se pare ca nu ieseau din judet.

Mi-a placut insa ideea.

Publicitate cu bun gust, chiar si pe camioane mari. Data viitoare cand ajung in zona aceea o sa stau cu aparatul digital pregatit.

Niciun comentariu: