16 aprilie 2007

Back in time

Uneori e impresionant cum se schimba lucrurile in timp.
De exemplu, aici am vazut prima data in primavara lui 2005 ceea ce numesc eu troita, la limita de judet dintre Caras-Severin cu Hunedoara.
Parcul National Retezat
Nu arata nici atunci extraordinar:
Panou publicitar
dar cat de cat puteai sa-ti dai seama ca e vorba de Parcul National Retezat
In 2006, ocazionat de un eveniment nefericit (vezi Tratare apnee+ Fusai la Bran )
am facut alte fotografii, in acelasi loc:
Troita din exteriorul masinii (Dacia 1310 la timpul acela)

Troita din interior, ca turbai de frig afara.

Indicatorul fotografiat tot din interior:

Alta viata insa in primavara lui 2007, plecand in excursie la bran:
De drag sa iesi din masina (Daewoo Matiz acum) si sa faci poze:

Da, eram cam adormit. Nu mai avusesem rabdare sa astept dimineata si sa ma intalnesc cu tovarasii la Bran.

Frumos-frumos, dar unde e panoul cu Parcul National Retezat?
A ramas doar rama, asa ca se poate pune orice acolo.
Imi trecuse prin cap sa pun cutia de cafea solubila Amigo pentru ca intr-adevar e un produs bun, care si-a pastrat calitatea in timp (stiu eu ce zic) si sa nu le treaca prin cap producatorilor/importatorilor din Romania sa renunte la ea, asa cum se intampla din pacate cu tigarile Assos (nu degeaba le-am pus in my wish list ) dupa care trag cu tunul si nu le gasesc.

Si aici... in spatele cortinei, aceleasi imagini vazute din alt unghi:
Daewoo Matiz
Daewoo Matiz - suportul perfect pentru fotografie, pe care l-am folosit destul de des ulterior in lunga calatorie spre bran.

Se pare ca imi plac lucrurile cu dubla sau multipla utilizare, asa ca imi voi actualiza lista de dorinte.

Niciun comentariu: