6 septembrie 2010

Sondaj | Protectia datelor personale: google sau facebook?

Alaturi de inca un video pe tema Dominatia Google, un nou sondaj pe tema protectiei datelor personale:  google sau facebook?


Nu am priceput asocierea cu facebook, dar sa treaca de la mine.

Cu ceva ani in urma imi amintesc de un articol unde se spunea ca pe google vor fii capabile interogari/cautari gen "unde mi-am lasat cheile?".

No draga "domnule googule" mai astept mult?

Intamplator, cu 2 saptamani in urma, chiar lasasem cheile de la masina intr-un loc nefiresc, atipic, greu de gasit. Cautarile offline mi-au luat cam 20 de minute pentru ca efectiv eram pe fuga. Cautari pe google? Vise taica, vise.

Chiar m-ar interesa sa aflu si eu "unde sufletul meu mi-a picat telecomanda?" sau, mai rar, "unde sufletu' meu am parcat masina?".

La o adica, chiar as fii dispus sa platesc pentru asta, dar se pare ca scenariile macabre legate de dominatia google ramane inca in sfera de SF.

Remrcasem pe pe piata dispozitive gen "fluieri si raspunde cu fluierat", din pacate inca la preturi care nu justifica utilitatea.

Revenind la protectia datelor personale, va invit sa particpati la sondajul web pro news: Which do you trust more - Google or Facebook? Comment here

Video Dominatia Google.

Internet 2: Dominatia google

Noul Internet 2, acaparat de dominatia Google. 8:45 minute de video prapastios privind un viitor macabru cu NSA, CIA si politicieni corupti.


Cam aiurea, gen sondajele privind "dependenta de facebook". Care drac de dependenta? Nu au apucat nici sa traduca helpul sau sa explice simplu pt tot useru cum se utilizeaza, eventual ce are in plus fata de neogen (made in .ro, cu plata deja) sau hi5.com.

Pana atunci, hai sa ne speriem putin de Dominatia Google in Internet 2.

2 septembrie 2010

Nell cea salbatica

Filmul Nell cea salbatica

Nell


Un film fain vazut la TV care mi-a placut atat de mult incat am uitat sa mai fac capturi: Filmul Nell cea salbatica.


Film Nell cea salbatica, Statele Unite ale Americii, 1994, drama, 113 minute.


Nell (Jodie Foster) este o fată care a crescut izolată de lume. Singurele persoane pe care le ştia erau mama şi sora ei geamănă, care murise când era doar un copil. Toate trei trăiau undeva într-o cabană din pădure. În afară de cele două, nimeni altcineva nu o văzuse vreodată
pe Nell. 



Însă, moartea mamei sale schimbă această situaţie, deoarece tânăra este pusă în situaţia de înfrunta o lume despre existenţa căreia nu ştia nimic.


Nell este decoperită de doctorul Jerome Lovell (Liam Neeson), care este fascinat de această tânără cu adevărat sălbatică care vorbeşte într-un mod foarte ciudat. Paula Olsen (Natasha Richardson), care este studentă la psihologie, vrea să o ţină pe Nell sub observaţie în laborator
pentru a decide cum este mai bine să procedeze în acest caz. Paula crede că cel mai bine ar fi ca Nell să ajungă într-o instituţie specializată, dar Lovell solicită mai întâi o perioadă de observaţie fără să o ia din casa ei. În cele din urmă, judecătorul decide: au la dispoziţie trei luni pentru a o ţine pe Nell sub observaţie, iar după acest interval se va decide viitorul acesteia.


Nominalizare la Oscar pentru cea mai bună actriţă în rol principal (Jodie Foster); Nominalizare la Globurile de Aur la categoriile cel mai bun film, coloană sonoră, cea mai bună actriţă: Jodie
Foster; Nominalizare la MTV Movie Awards pentru cea mai bună actriţă - Jodie Foster.


Distribuţia:

Jodie Foster (Nell Kellty)
Liam Neeson (Jerome Lovell)
Natasha Richardson (Paula Olsen)
Nick Searcy (Todd Peterson)
Richard Libertini (Alexander Paley)
Robin Mullins (Mary Peterson)
Jeremy Davies (Billy Fisher)
O'Neal Compton (Don Fontana)


regizor: Michael Apted
scriitor: Mark Handley
scenarist: Mark Handley, William Nicholson
compozitor: Mark Isham
operator: Dante Spinotti
costume: Susan Lyall
producător: Jodie Foster, Renée Missel
director de imagine: Jon Hutman
monteur: Jim Clark


 



Secvente din filmul Nell



Top 15 filme cu Jodie Foster






Tks to Port.ro

18 august 2010

Cum se fac preturile | Licitatii

Multi ne intrebam cum se fac preturile sau cum se fac licitatiile. Sa fie banc sau nu?


Dumnezeu s-a saturat ca lumea tot trecea din Rai in Iad si invers. A hotarat sa faca un gard intre Rai si Iad.
A chemat pe organizatorul de licitatii Sf. Petru si i-a cerut sa-i gaseasca cei mai buni constructori.
Sf. Petru dupa indelungi licitatii electonice a adus in fata Domnului 3 constructori: un rus, un american si un roman.
Dumnenezu ii ia la intrebari:
- Rusule cu cat imi faci gardul?
Rusul raspunde: - Cu 5.000 de euro. Folosesc tehnologie ruseasca de ultima generatie, muncitori rusi toti unu si unu.

- Americanule cu cat imi faci gardul?
Americanul raspunde: - Cu 10.000 de euro, dar folosesc tehnologie de ultra-noua generatie, stalpi cu senzori de miscare, fire wireless, camere de filmat prin satelit cu servere etc.

- Romanule cu cat imi faci gardul?
Romanul raspunde: - Pai cu 15.000 de euro.

Pai si ce faci de banii astia, intreaba Domnul.

- Pai (si apropiindu-se de urechea Domnului) iti dau Tie 5000 de euro ca mi-ai dat licitatie, 5.000 de euro ii tin eu ca am castigat licitatia, iar restul de 5.000 ii dam rusului sa faca gardul.

Via Dana.

12 august 2010

Incoerenta destinatar: Basescu care?

Similar cu societatile comerciale care isi pun strada... numar... tot dar uita localitatea/judetul, un mesaj destul de ambiguu pentru Basescu


Sa fie...?

Doamna Basescu?
Virgil Basescu?
Ion Basescu?
Ioana Basescu?
Elena Basescu?
Magazinul Basescu?

Next: Romania care?

Dezorientare totala :)

8 august 2010

Viata e roz pe facebook | nofollow links

Inca nu m-am luminat cu beneficiile aduse de promovarea in retelele sociale, cu atat mai mult cu cat m-am umplut de roz, nofollow links, atunci cand am intrat pe pozele lui Bogdan.


Bantuiam pe facebook si ma uitam pe ultimele poze ale lui  Bogdan Popescu, (aham, tot cu rel=nofollow ca tot asa il pune si facebook), evident, mereu cu extensiile firefox preferate active, care pune automat pe fond roz tot ce vede pe nofollow.

Cu tot respectul pentru colegii specializati in promovarea prin retelele sociale, ca om de SEO, am ramas efectiv uimit de cat roz poate sa bage oamenii de la facebook (linkuri pe nofollow), inclusiv in zona de chat.
Nu scapa vreun link, dar chiar nici unul :)

Dubii? Vedeti imaginea:

Nofollow Facebook

Bafta!

31 iulie 2010

Barbati vs Caini

O scurta analogie simpatica, via email:

Un barbat a scris o scrisoare unu mic hotel dintr-un orasel din Vestul Mijlociu unde planuia sa-si petreaca vacanta.

Iata cuvintele lui:

"Mi-ar placea foarte mult sa-mi aduc si cainele. Este binecrescut si foarte curat. Sunteti atat de amabil sa-mi permiteti sa stea cu mine in camera?"

Replica imediata veni de la propretarul hotelului care i-a scris:

"Conduc acest hotel de multi ani. In tot acest timp, n-am vazut nici un caine care sa fure prosoape, lenjerii, vesela sau tablouri de pe pereti.
N-a fost nevoie niciodata sa dau afara un caine in mijlocul noptii pentru ca era beat si ii deranja pe ceilalti. Si n-am urmarit niciodata un caine care sa fuga si sa nu plateasca.
Da, bineinteles, cainele dumneavoastra este binevenit in hotelul meu. Si, in cazul in care cainele este de acord sa stea cu dumneavoastra in camera, sunteti si dumneavoastra binevenit.
".

29 iulie 2010

Mistere cu apa plata

Secretele lui google si optimizarea pentru google vor ramane cu siguranta mistere (exceptie baietii cu ochi patrati care vand carti/cd cu secretele lui google) pentu ca asa trebuie sa fie. Demn de The X Filles raman insa apropbarile in directoarele web.


Pe concret, imaginea de mai jos, website trimis la insciere in urma cu peste... 2 ani.



1. Multumim administratorului de director web pentru apropbare.
2. Tot nu am inteles de ce a durat asa de mult.
Considerand ca cuvintele cheie apa plata sunt pe trend... am aruncat un ochi la trafic.ro



Se pare ca nu suficient de mult sau este necesara o cercetare mai amanuntita a cuvintelor cheie.

Concluzie: Mai bine mai tarziu decat niciodata.

Baiul e cu explictia pentru client, care stie ca aprobarile in directoare se fac in 30-90 de zile.

Deci... X filles: Adevarul e mai presus decat noi.

22 iulie 2010

Poezie politica 2010

In timp ce sotii Ceausescu sunt dezgropati si analizati la ADN, o poezie politica ce circula prin reteaua Neogen.ro


Pe o stanca neagra, într-un vechi satuc,
chiar într-o casuta, langa un patuc,
Plange şi suspina o batrana mica,
care are fiul, cat un pustiulica.
Caci la guvernare, fiul ei iubit
a plecat aseara şi n-a mai venit.
Celularul suna noaptea jumatate
nu-i semnal, si totusi:
-Oare cine-i, frate?
-Eu sunt, buna maica, fiul tau dorit
n-a mai mers Taromu' şi n-am mai venit.
Sun din capitala, voi fi premier
m-a numit chiar Zeus, sunt timonier.
Capitan e dansu’, e ca la armata
mica mea ostire fuge sfaramata,
Vine criza, foamea, oamenii ma-njur’
l-am servit pe dansu', m-a mancat in …

-Ce spui tu, straine? Emil e departe,
cica de Basescu – nu se mai desparte.
Am crezut ca-i gluma, dar era sa mor
l-am vazut aseara la televizor.
Emil e cuminte, nu e derbedeu
de esti tu acela, nu-ţi sunt mama eu!
Lasa-ma cu Zeus, fiindca omul chel
se joaca cu tine cum doreste el.
Te-a numit pe tine dupa Stolojan,
crezi ca e pe bune? te-a luat de fazan.
Am vorbit cu tac-tu, asculta-l pe mos:
dupa tine vine Leana lu' Cocos.
Du-te la Basescu, fa-i un ultim sluj
apoi ia Taromu', sa te-ntorci la Cluj!

21 iulie 2010

Dulce si rece

Desert rece si bun, in loc de inghetata pe timp de cald cald cald caaald.


Ca raspuns la alternativa de inghetata cu un singur ingredient pe care si-o tot flendare in statusul de yahoo mess domnul din discutia traznita (How To Make Creamy Ice Cream with Just One Ingredient!), o alta reteta testata si verificata.

De facut ca si cercetare: de verificat daca intr-adevar iaurutul e mai usor de asimilat decat smantana, cum zice media).

Ideea e pornit de la acele superbe iaurturi cu fructe, cu scris al dracului de mic incat sa nu vezi ce chimicale contin.

Ingrediente:
Smantana receeeee recee - dupa ochi
Zahar - dupa ochi
2 oua
Miere (de testat data viitoare)
1-2 lingurite de dulceata de ce gust sa aiba (smochine, cirese, capsuni). Alternativa de incercat: banana de banana.

Tehnologie preparare: mixer, mixat pana se face si ceva spuma. Introdus la rece rece.

Tmp total, inclusiv cu scos componente din frigider: max 8 minute.

Gata.

Pofte bune

20 iulie 2010

Raspuns eficient la contactele din retelele de socializare

Din seria de maximul de efect in minimul de cuvinte, un mesaj de intampinare recomandat in comunicarea online in retelele sociale.


Tks to baiatul cu site-ul de flori (inca ma amuza faza asta, ca extensie la baiatul cu site-ul de turism: "Şi că să închei într-o notă amuzantă - am fost filmaţi de Protv. Am stat cca 30 minute să le explicăm despre ce e vorba cu evenimentul, în timp ce ei o dădeau cu criza.asa cum..."), cred ca am gasit/adaptat cea mai potrivita fraza sau mesaj de intampinare atunci cand primim cereri de "prietenie" in retelele de socializare online:

Iti multumesc pentru cererea de prietenie, care ma onoreaza. Inainte de a iti raspunde, te rog ajuta-ma cu 2 informatii: ne-am cunoscut vreodata pana acum? si daca nu ne-am cunoscut inca, de ce iti doresti sa fim prieteni (sau ce iti doresti)?
Multumesc!

Ca sunt prieteni, amici, parteneri de afaceri sau (why not?) chiar rude care si-au amintit de noi dupa sute de ani, acest tip de mesaj pare sa fie printre cele mai eficiente.

Mai mult chiar, in felul acesta puteti filtra tonele de comercianti mai mult sau mai putin online care vor sa se imprieteneasca cu voi.

Ma amuza o idee: Cum ar fii daca toate cele peste 2000 de magazine online cat am analizat in Studiul National de Comert Electronic ar dori, dintr-o data, "sa-mi ceara prietenia"?

Jaleee :) Doar de pe hi5.com (am si asa ceva), 2-5 exemple de prieteni: Cadouri Haioase, haine haine, Home Money, Ritmo Cafe, kawasaki gpz500s, Cheie Briceag.

Deci multam fain Mugure de idee.

Raman dator cu un link :).

16 iulie 2010

Website de elita: politia romana

Intamplator am vazut la o reclama tv linkul la http://politiaromana.ro/prevenire intr-o actiune de prevenire.
Am zis hai sa-i ajut pe oameni, sa mai invete popoprul care ajunge prinn blogul meu...

Dar:
Linkul respectiv ma trimite sa descarc (inca) o aplicatie de la Microsoft, fara de care NU POT VEDEA site-ul de prevenire, care arata cam ca in poza de mai jos:



Ma uit si la aplicatia aia, sa vad ce face, de ce face si cat de puternica tre sa fie masina mea de calcul care si asa...

Silverlight is a powerful development platform for creating engaging, interactive applications for many screens across the Web, desktop, and mobile devices.

Sa zicem ca nu prea am priceput cat de tare si utila e aplicatia respectiva, asteptandu-ma sincer la o pagina facuta chiar cu aplicatia respectiva.

Nu imi zice ce probleme rezolva, cat de tare tre sa fie scula (daca duce instalarea) si in plus... se pare ca explicatiile duc tot la twitter, cum se vede in poza de mai jos.


Atunci la ce sa mai instalez o aplicatie care se bazeaza pe explicatii tot pe una existenta si cunoscuta?

In concluzie

Sfat pt ex colegi: Adaptati site-ul la nevoile userului de rand, mai ales cand e vorba de educatie. Useru normal are si masini de calcul mai slabute si uneori nu prea face face la instalari de noi programe si aplicatii exotice.

14 iulie 2010

Link de vot in retele sociale

Inca ma mai amuza userii de retele sociale care posteaza linkuri total aiurea catre cine stie ce drac de concursuri.


Explicatia logica: nu au suficienti prieteni in lista de yahoo messenger. Am zis prieteni, respectiv oameni capabili sa dea un click zilnic pe linkuul din status.

Mai concret, ce face iuzeru (poate fii mascul sau fatuca):
Isi face un cont de sex opus cu utilizatorii luati in calcul, preferabil duduie la care incepe sa posteze la plezeneala:

Buna.Te roooog da clik pe urmatorul link si apasa pe butonul albastru de pe poza(introdu codul care apare). hâşttp://www... Sunt pe locul 2 si mai am putin de recuperat sa ajung pe 1.
Cel de pe 1 baga de la doua calculatoare..iar eu sunt singura..asa ca tu esti baza.....am nevoie de VANT IN PANZEEEEEEE.
Un vot verde de la mine. 

Intreb fatuca (care se presupune ca imi e prietena/cunostinta) cand (mai) esim la cafia amigo , la care iuzeru de retele sociale pauza, pauza si iar pauza, in timp ce sterg comentariul si raportez profilul ca spam pentru ca imi place reteaua sociala respectiva.

Wikipedia chiar evolueaza: Madalina Manole

Evolutia platformei wikipedia.org ca rapiditate a actualizarii datelor in situatia Madalina Manole.


Introducere:

Step 1: Ma bucur ca am reusit sa fac ochi mai de dimineata.

Step 2: Savurez o tigara decenta (scrie in sarbeste/yugoslava, probabil nu afecteaza romanii) la asezonata cu o cafea amigo din stocul personal (de vazut poza de pe cutie, de cei ce nu au apucat).

Step 3: Introduc radio in priza unde invariabil ascult europa FM, (adanci regrete pentru concurenta, dar doar acest radio are semnal destul de bun; avantaj = mai putine radiatii).

Cuprins:

Ma bucur ca la Europa FM a lasat-o mai moale cu Michael Jackson.

Aud ceva de Madalina Manole la trecut. Dupa cateva repetitii... clara, se pare ca a cam dat coltul.

Amuzant: Din toata cariera Madalinei Manole... utilizatorii de radio isi amintesc doar de piesa Fata draga nu fii trista, desi toti afirma ca a facut, a dres. Si totusi... cunosc doar o singura piesa.

Ceva nu pare ok si ma calaresc pe wikipedia.org pentru oarece clarificatiuni.

In mod absolut extra super superb, vad, la mai putin de 3 ore de la tristul event, pagina actualizata la zi, inclusiv data decesului.




Intru si pe site-ul artistei http://madalinamanole.ro , unde.... totul pare sa fie ok si iar evenimentul nerelevant.
Verific si strirea pe online, unde prima anunta ca a murit.

Incheiere:

Las stirile sa urle si sa re-re-re comenteze. Doar au nevoie de content proaspat, dezbateri, speculatiuni, otevisme... pentru ajustifica preturile pentru publicitate.

Ma gandesc cand am auzit ultima piesa cu Madalina Manole la tv, radio sau ca recomandare youtube. Cam nu.

Ma astept la un show gen Laura Stoica (Laura Stoica (numele complet Adriana-Laurenţia Stoica) (n. 10 octombrie 1967 - d. 9 martie 2006) a fost o cântăreaţă, compozitoare pop-rock şi actriţă din România) de care vor profita o gramada de artisti uitati, neadaptati la genurile muzicale de actualitate.

Concluzii:

Cam slabut interesul artistei pentru utilizatorii din .ro, televiziunile sustinand ca a cam fost in concerte prin strainataturi.

Asa ca back to work pentru utilizatorii romani.

Nu stiu ce au oamenii de la trafic.ro dar cam conspira azi la verificarea cuvintelor cheie.


Ma tot zapacesc cu codul de verificare invalid.

Sorry guys, ma interesau cautarile dupa Laura Stoica ca sa arunc o privire in viitor, motiv pt care voi
trece postul la de facut.


Last minute:
Cica pe biletelul de adio scrie "stiu ca ma iubeste toata lumea".

Ioi? In atentia sinucigasilor "convinsi" de acest lucru: Verificati totusi nivelul de dragoste (popularitate) prin trafic.ro/tools si poate veti amana evenimentul.

10 iulie 2010

Music sharing: Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up

Share cu prietenii.

Ma uitai mai atent la youtube dupa ce reascultai niste piese mai vechi de la the cranberries, kenny g si wonda shepard.
Ramas la Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up, am remarcat butonul de sharing facut pt retelele sociale.
Din fericire vad ca si-au amintit si de blogspot.com ca nu prea pricepeam de ce fix in retele tre sa zic la amici ce imi place.

Am blog, nu?

Deci muzica super superba, video si sunet:

Peter Gabriel & Kate Bush -Don't Give Up

9 iulie 2010

Produse in test: Fresh Discs

Fresh Discs, produs de curatenie si odorizare wc de la scjohnson.ro.


Produs din seria articolelor pentru casa si gradina, care au fost inspirati sa-si treaca si website-ul pe ambalaj.

L-am cumparat pentru test pt ca:
- actualul vas de wc are o forma mai ciudata si odorizantele agatatoare nu prea intrau;
- nu am mai gasit pastilele de pus in vasul de apa care initial au fost foarte bune, iar actualele clone sunt mult sub calitatea acestora;
- mi-a placut aplicatorul de detergent care imi permite sa il lipesc pe vasul toaletei in orice zona;
- au "avut curaj" sa isi treaca si website-ul de companie pe ambalaj/eticheta.

E vorba de www.scjohnson.ro si produsul Fresh Discs, un fel de rezervor cu aplicator.

Din specificatii: 1 rezervor cu gel dureaza pana la 6 saptamani, 1 disc dureaza pana la o saptamana.
La pretul de 10 roni, e chiar superfain.

Felicitari.

8 iulie 2010

Reminder 8 iulie 2010

Program de lucru propus pentru astazi 08 iuLie 2010
To do Status  Observatiuni
Trezitre 05:00 AM succes Cine se trezeste de dimineata, oboseste mai devreme
Postat recomandare film

Baiatul din Balon
facut 90 % De postat si imagini capturi din film
De vazut Gala premiilor in comert electronic pending incepe in 4 ore
De postat pentru prieteni reteta de smantana cu
fructe
imediat
Studiu la  magazinele online din Romania pending in colaborare cu Geta-i sor' mea

Status GpEC:

Filmul anului: Baiatul din balon | Bubble Boy

Un film simpaticut, Biatul din balon, film vazut seara trecuta la Prima TV, care pe moment conduce in topul filmelor preferate. Oamenii de la port.ro spun ca a fost lansat din 2001, dar abia acum am auzit de el si mi-a facut efectiv placere sa-l vad la tv, desi poate intr-o zi o sa apara si la cinematograf (care cinematograf?).


Legat de "care cinematograf?" casele de film pot sa stea linistite: nu sunt genul care descarca filme piratate de pe internet pentru simplul motiv ca... prefer notiunea de spectacol la cinematograf. Daca am noroc sa vad un film bun la tv, e perfect ok, filmul ramane bun chiar
daca au trecut aproape 10 ani de la lansare.


In plus, daca marile case de productie tot se lauda ca filmul X, Y sau Z a avut incasari de henspe milioane de dolari, s-a gadit cineva sa investeasca in cinematografele romanesti in sensul de macar un cinematograf la 100 km? Evident, daca au avut incasari.

Sunt dispus sa sustin voluntar un portal dedicat cinematografelor la 100 km, gen cinema100km.ro, cu sprijinul prietenilor din agentiile de publicitate online, branding, programare web si webdesign cu care colaborez in mod curent. 


Deci filmul anului (sau cel de pe pozitia 1 la data curenta):

Biatul din balon

(Bubble Boy)


Statele Unite ale Americii, 2001, comedie,
84 minute


Faţă de ruda lui din 1976 - "The Boy in the Plastic Bubble" (care a făcut din John Travolta un star), Bubble Boy  nu mizează aproape deloc pe coarda sensibilă a poveştii.

Jimmy Livingston (Jake Gyllenhaal) s-a născut fără sistem imunitar şi de când a deschis ochii, lumea lui are circumferinţa igluului de plastic în care trăieşte. Jimmy e supravegheat cu o grijă obsesivă de mama lui, hotărâtă să-l ferească de orice ar putea să-i disturbe traiul. Într-o zi însă, inevitabilul se produce. Chloe, vecina şi prietena lui cea mai bună, pleacă la Niagara să se mărite. Jimmy se decide să acţioneze din două motive: individul nu o merită pe Chloe (ştie asta chiar din poveştile ei) şi el însuşi e îndrăgostit de ea până peste urechi, dar nu i-a venit niciodată ideea să-i mărturisească. Schimbând igluul pe o bulă mobilă, Jimmy se aventurează în lumea reală să o găsească pe Chloe şi să-i spună că o iubeşte.

Recomandat acordul părinţilor.

regizor: Blair Hayes
scenarist: Ken Daurio, Cinco Paul
operator: Jerzy Zielinski
scenograf: Garrett Lewis
costume: Christopher Lawrence
muzica: John Ottman
producător: Beau Flynn
producător executiv: Eric McLeod
director de imagine: Barry Robison
monteur: Pamela Martin

Distribuţia:
Jake Gyllenhaal (Jimmy Livingston)
Swoosie Kurtz (Mrs. Livingston)
Marley Shelton (Chloe)
Danny Trejo (Chapa)
John Carroll Lynch (Mr. Livingston)
Dave Sheridan (Mark)
Patrick Cranshaw (Pappy/Pippy)

Data premierei: 7 decembrie 2001


Tks to port.ro, portalul unde puteti urmari programele tv si uneori actiunea dintr-un film la care poate ati pierdut inceputul.

ps: am si capturi din film, dar oarece lene sa le urc pe Flickr.

3 iulie 2010

Cum comand?

Cum comand = expresie deosebit de utila atat pentru marketeri cat si pentru utilizatorii din zona de magazine online.


Sincer abia astept sa se finalizeze actualul stadiul din Studiul National de Comert Electronic ca ma delectez cu magazinele de top prezente si anul acesta la Gala Premiilor in Comert Electronic.

E bun si rasul dar parca mai trebuie ceva, evident, tot pentru satisfactia online, mai ales dupa ce analizezi activitatea a peste 2000 de magazine sau servicii online.

Nu mai stiu pe unde am scris, dar tre sa fie prin acest blog, despre importanta pe care o are pagina de contact. Vad ca trendul este ca datele companiei sa fie mutarea acestor date in pagina despre noi. Nu i-am priceput... dar fiecare cu cercetarea lui.

O pagina care m-a uimit insa prin eficacitate este pagina de Cum Comand?.
Evident am avut nevoie de ea atunci cand efectiv a trebuit sa rafinez cautarile pe anumite categorii de produse care "stiam ca trebuie sa fie pe undeva".

In mod normal statisticile spun ca se cauta "magazin online" produs. Uneori "magazin virtual" produs (sa nu uit de analiza pe tema "de ce se cauta anume produse in magazin online si alte produse in magazin virtual).

Pe concret:

Am utilizat la cautari "cum comand" produs.

Clara ca terbuia sa fie magazin online, respectiv comenzi electronice.

Cu ocazia asta am gasit magazine super ok, nesperat de bune, ale unor companii care din diverse motive nu au ajuns in primele rezultate la cautari uzuale.

Explicatia?

Nimeni nu s-a gandit sa targeteze expresia respectiva, mai ales ca dupa trafic.ro nu aduce mare trafic si implicit vanzari.

Cautari cum comand in ultimele 7 zile.

20     "cum comand" arad
7     "cum comand" timisoara
3     cum comand
3     cum comand solutiivascoelastice?
3     http://www.motoscule.ro/content/2-cum-comand
3     cum comand produse refan
3     torturi de copii cum comand
2     cum sa comand de pe zappos in romania
2     cum comand cd-uri cu muzica
2     cum comand pizza


Primele 2 pozitii sunt perimate datorita cautarilor personale, asa ca nu intra in calcul.
Dar cum bine stim... comportamentul utilizatorului se schimba neasteptat de repede.

In concluzie: am ramas efectiv uimit de magazinele nou descoperite utilizand "cum comand".

Evident, utilizatorii care neaparat vor sa gaseasca un produs sau serviciu online pot i extinde la expresii gen "cum comanzi" "cum comandati"...

Succesuri!

1 iulie 2010

De ai email

Deja de la amuzament cu emailurile se poate ajunge la super-distractie, chiar si muncind.


Cica e criza (cand nu a fost? - parca aveam "tag criza" pe vechea platforma a acestul blog pe 360 yahoo) cu mult inainte sa se vorbeasca despre marea criza...) si nu se vinde, probleme, jale mare, minuni....


Dar... cat de greu e sa iti citesti emailul sau macar sa vezi daca merge sau nu?
Pe concret, ma tot minunez de zecile de magazine online din Studiul National de Comert Electronic.

De acord, magazinul online nu vinde, activitate intrerupta de temperii, alte probleme.
Dar asta nu inseamna sa afisezi in zona de contact unul sau mai multe emailuri la care mereu ti se raspunde cu "invalid email".
In ultima instanta, magazinul se poate vinde. Utilizatorii deja il clasifica pe sistem "magazin abandonat" si adio vizite, de unde rezulta si un trafic mai mic, respectiv un pret mai mic pentru numele de domeniu.
Cat de greu sa fie? Editare pagina de contact si pa si "mai vedem".

Deja e amuzant cat de multe ore s-au adunat marcand in administrare magazinul cu "invalid email, trimis pe formular".

Si ca vorbeam de super-distractie: mesajul primit de la autoresponderul de pe formularul online care indica... tocmai adresa invalida, gen:

Vom raspunde mesajului dumneavoastra in cel mult trei zile. Daca nu primiti un raspuns in timp util.  va rugam sa trimiteti un email cu subiectul URGENT la...


Deci de ai email...

24 iunie 2010

Pentru ciorapi

Ca de (permanent) obicei atunci cand cumpar, ma uit si la linkul de pe ambalaj (vezi varza murata online).

La fel si la ciorapi, atunci cand ai de ales intre (prea) multe branduri. Pe moment prefer ciorapii de la primus.ro, companie care a avut inspiratia sa-si treaca si website-ul pe eticheta.

Nu au si magazin online, dar dupa primele rapoarte din Studiul National de Comert Electronic... e doar o chestiune de timp.

Concluzie: ciorapi/sosete? Primus.ro.

21 iunie 2010

Cu miros nou

Odata ca vad ca lumile nu prea stie sa dea click pe linkul din statusul de la yahoo.
Am avut Miros pt postul Odorizante Auto.

Deci Update: AREON se mai gaseste la billa, doar ca e mai pitit.

Scenarii Discoveri | National Geographic

Azi la ora 22, dupa ce zice port.ro.

Cam de 3 sapt am remarcat o serie de scenarii destul de realiste gen "in caz de".
Primul parca dupa un razboi atomic (ceva cu radiatii), al doilea cu "lumea fara petrol" si ultimul dublarea populatiei si problemele aferente.

In seara asta am notat ora 22 Scenarii: Dacă ar sta Pământul... la National Geographic.

Pământul se învârte cu 1600 km/h. Dar dacă ar încetini considerabil până la oprire? Prima surpriză ar veni din partea oceanelor: nivelul apelor la Ecuator ar scădea, iar apele din jurul localităţilor ar seca. Odată cu pierderea atmosferei, Pământul nu ar mai putea susţine viaţa umană. Ar rămâne numai câteva locuri pe glob unde oamenii, animalele şi plantele ar mai putea respira. Fiecare latură a Pământului ar rămâne blocată pe rând, timp de şase luni, fie într-o perioadă de zi sau de noapte. Latura întunecată ar fi extrem de friguroasă, cea luminată ar fi supusă radiaţiilor solare fatale, făcând din aproape întreaga planetă un spaţiu nelocuibil.

Ore de difuzare:
Luni (21 Iunie) 22:00
Luni (21 Iunie) 1:00
Marţi (22 Iunie) 4:00
Marţi (22 Iunie) 10:00
Marţi (22 Iunie) 15:00


Tks to port.ro.


Deci cam merita vazute, filmele mergand si de kado la un next event, motiv pt care le taguiesc cu wishlist.

19 iunie 2010

Odorizante auto

Ca sa nu mai pastez cutia, simplu, cel mai placut odorizant auto: AREON, http://www.areon-fresh.com

Versiunea de gold nu difera prea mult de silver, e ok atat in casa cat si in masina.

Gasit pe la billa, adus de prin bulgaria, inspirat sa fac stoc ca vad ca nu mai e.

Magazinul online din romania care il comercializeaza are link gratuit aici.
Spor.

10 iunie 2010

Caldura mai mare

Muzica faina, cu muulta cladura.

We Be Burning - Sean Paul






We Be Burning - Sean Paul

8 iunie 2010

Cu mandruta maritata

Mai era o melodie faina, tot din folclorul romanesc:

Hai ţup, hopa ţupa
Mi s-a maritat mandruta



Din fericire pierderea declarata a anului 2010 s-a concretizat intr-un alt event.

Dar cum zice rusu': never say never.

Cardul intra in folclor

Via o fatuca draguta de la etno TV, cu aproximatie:

scoate banii de la banca / sa-ti arat ca nu-s taranca
baga cardu-n bancomat / sa vad cat esti de barbat


Tinand cont ca nu au trecut prea multi an de la aparitia primului card... se poate spune ca au evoluat rapid.

Potentiala extensie pt urmatoarea melodie:
baga banii pe online
sa vad cat iti e de bine

24 mai 2010

Intalnire 20 de ani, Liceul Stefan Plavat Orsova

Prima generatie de absolventi democrati ai Liceului Industrial Stefan Plavat Orsova (actualmente Traian Lalescu) va sarbatori acest eveniment in data de 28 mai 2010.

De organizare se ocupa tovarasa Mariana (ex. Bumbea - live zilnic la banca Transilvania la ghiseu) si tovarasu inginer Prunelo.

Din cate am inteles se va tine la Solaris, in seara zilei de 28 mai 2010.

Maine, 25 mai, ora 17-18, cativa absolventi de la Liceul Industrial Stefan Plavat, se revad la Solaris ca sa stim cine pe cine a mai gasit pentru a sarbatori acest eveniment al promotiei Liceu Industrial Stefan Plavat Orsova 1990.

Nu pot publica telefon al tovarasei absolventa liceu Stefan Plavat Orsova 1990 Mariana Bumbea, asa ca il pot oferi pe al meu: 0723-31-06-05 si/sau contact
yahoo messenger: sorin_frumuseanu

Despre mine, absolvent al clasei XII A, Liceu Industrial Stefan Plavat Orsova:

Nu mai fac buletine si nu mai lucrez nici la SRI de cativa ani.

Acum arat cam asa:

si 90% ma plimb cu un matiz care arata cam asa:

18 mai 2010

Combinati la standuri expozitionale


Incercand sa lamuresc un amic cum e cu traficul la siteul lui de standuri expozitionale, trafic.ro mi-a rerurnat o combinatie mai rar intalnita in studiul cuvintelor cheie.

Deci nuie nici constructii standuri expozitionale, nuie nici constructie standuri prezentare, nici macar "nuie" ;)

Spam coment mai 2010

Doar de curiozitate, ca sa vad ce "se mai vinde" pe net si se preteaza la promovare prin spam comment:

Probabil acum sunt la nivel de roboti si totusi.... cat "verzi" si-au setat aprobarea automata a comentariilor ca sa sa justifice comentariile spam robotizate?

Ciudat ca dupa ani si ani inca nu s-au potolit.
Free  to try ;)

Cramponati in semnificatii | Limbajul florilor

Valabil si pt cei ultra-super-very cramponati in semnificatia astrelor, potriveli de astronomie (calculate de pe timpul cand erau mult mai putine), mi-a placut exprimarea unui magazin online de flori la pagina de Limbajul - semnificatia florilor

:


De-a lungul timpului florile au capatat o semnificatie aparte, fiecare tip de floare simbolizand un sentiment, o stare sau o dorinta. Deasemena si culorile sunt importante atunci cand doriti sa transmiteti un mesaj.
Iata, pe scurt, semnificatiile celor mai indragite si raspandite flori:

trandafiri rosii - dragoste adevarata, pasiune
trandafiri albi - inocenta, puritate
trandafiri galbeni - dragoste platonica, gelozie
trandafiri roz - pofta de viata, bucurie

crini albi - puritate
crini roz - generozitate sufleteasca

lalele rosii - dragoste

Cu toate acestea insa, cel mai important criteriu cand alegeti florile, este ca buchetul sa va placa dvs. si mai ales persoanei destinatare, semnificatiile florilor sunt orientative si nu trebuie in nici un caz sa va cramponati de acestea.

Super corect ;)

11 mai 2010

cu ursi si veverite

Via Concurs pe teme de URS  esenta referitoare la bancul (sau nu era banc?) cu ursul:

Aflat in luna de miere la Sovata. 
Se plimba prin padure cu sotia, cand, la un moment dat, apare un urs. 
Nevasta lesina. 
Moment in care el, il ia la bataie pe urs si suturi, picoare si il arunca in prapastie. 
Ursul, se prinde cu ghearele de marginea prapastiei. “Ma uit in ochii lui … o lacrima!”. 
Tipul il scoate pe urs din prapastie si ii spune prieteneste: “Nu am nimic personal cu tine, insa a lesinat nevasta-mea. Trebuie sa ma intelegi ca eram obligat sa fac si eu ceva!”. 
Dupa care se despart prieteneste.


Si daca tot fu cu animale, un video cu si despre somn (mai mult fara somn): Veveritele:

10 mai 2010

Ma voi intoarce: Meet me in Brasov

Dupa ani si ani ma voi intoarce Compact in Cluj. Desi acum e vorba de intoarcerea la Brasov cu ocazia evenimentului Online Business Forum si Arena Ursilor.



A fost si cu Cluj (cu pauza de şomoloi la Tg Mures la Loti la sugestia lui Claudelo si o prezenta offline de Kashmir), superfain.

Acum e vorba de a doua editie Online Business Forum Brasov, unde sper sa apuc sa vad si parcul acela imens plin de flori.


Probabil e pentru prima data cand folosesc Trilulilu pe blog, dar dupa prezentarea lui Sergiu Biris
de la Cluj... am priceput ca e o paltforma romaneasca cu potential infinit mai mare.

Pentru SEO pedisti, pot oferi si acum invitatii la obf.ro Brasov.

So meet me to brasov, chiar daca mai jos e un trailer din filmul Meet me in St. Louis, film color din 1944 :)

9 mai 2010

Cu ajutorul rasului

"Poti rasturna situatii dureroase cu ajutorul rasului. Daca reusesti sa gasesti partea amuzanta in orice lucru, chiar si saracia ti se va parea mai usor de indurat"
Bill Cosby

17 aprilie 2010

Copiatoare cu hard disk?

In timp ce tot mai multe companii si institutii instaleaza camere de supraveghere pentru a avea un control asupra activitatii angajatilor, multi nu numai ca le ignora dar uita si cu ce scula isi satisfac necesitatile indecente.

Apoi se mira ca i-a aparut poza pe internet ;)

In plus, Adi zice ca mai nou copiatoarele sunt echipate si cu harddiskuri interne la care userul nu are acces.

Asa ca grija mare in caz de necesitati speciale!

5 aprilie 2010

Studii superioare pentru agatat doamne

Un mesaj induiosator trimis de babatii cu studii superioare care vor sa cunoasca doamne casatorite.


Via un status de pe Neogen:

Cel mai ``tare`` mesaj primit...
"as vera sa ne cunoastem mai bine..sint si ieu casatorit ..(adica sta cineva la mine in concubinaj).caut o prietenie pentru clipe frumoase,excursii , si totus as vrea sa fac in maxima discretii !! ,poti avea barbat sau prieten ca nu mar deranja!ma intereseaza sa nu se afle!!!
daca ai fi si tu de aceiasi parere....sa facem sex si...... terog sa-mi scrii un mesaj despre parerea ta !!! -ma intereseaza care ar fi raspusul tau ..ieu te asi vrea!!!trimitemi si id-ul tau terog!!!

tepup ..-pa-pa"....

Bineinteles,un ``domn ``cu studii superioare

----------
eof (adica End of file)

18 martie 2010

Ratarea anului 2010: cosul de cumparaturi cu Amigo

Desi pe de o parte sunt convins ca mereu se poate si mai rau, pe de o parte ma bucur ca tocmai am trecut prin maximul de durere al anului 2010, generat de pierderea unui moment special: cosul de cumparaturi cu Amigo.

Pe concret:
Obosit, infometat de o cutie de cafea solubila Amigo, ora aproximativa 21:45, intru in parcarea penny market, vazand oarece animatie. Eroare: erau doar lucratorii care aranjau rafturile pt urmatoarea zi, programul fiind pana la ora 21 (unde esti tu dragule Hard Discount din Brasov?).

La rapid, fug la Billa, la 2 minute cu masina.
Foarte amabila, o tanara domnita imi spune ca e ok si ca pot face cumparaturi linistit chit ca era aproape de ora inchiderii (deliciu, spre diferenta de Praktiker Tg Mures unde cam cu 30 minute inainte te anunta stresant de obsesiv ca e timpul sa parasesti incinta).

La rapid o alta tanara domnita imi indica raionul de cafea unde din start remarc stiva de cutii de cafea Amigo, de la 100 la 300 grame, frumos aranjate... Iau una la rapid si imi pica fisa: o alta tanara domnita avea un cos pliiiin de cutii amigo. Gandindu-ma ca iar arunca cutiile de amigo si baga minunea aia ciudata de Amigo granulat, ma intorc din drumul spre casa, intreb despre ce e vorba, la care mi se spune ca doar se rearanjeaza si ca voi mai gasi acolo si in viitor.

Zic doamne ajuta, achit la plezneala cu cardul (uneori mai pica conexiunea de la POS si esti obligat sa achiti cu cash, daca ai).

Ajung acasa bucuros de cutiuta cu praful magic si... imi apare viziunea: eu, fotografie, cos plin de cutii de amigo. Cand mai am ocazia sa prind o poza ca asta?
Ma si vedeam intr-o fotografie unde simulam ca am cumparat sute de cutii amigo, cafeaua mea preferata din clasa 10-a (si chiar erau multe :)).

Prima tendinta e sa ma intorc la magazin... dar ora... + actiunea oarecum atipica...

Cine stie cand si daca voi mai avea o astfe de ocazie..., jale mare.

Dar in conluzie: inainte de a cumpara amigo obositi... beti amigo ca sa veti lucrurile mai clar.

16 martie 2010

Monitoare LCD : caut

Solicitare oferta monitoare lcd ne wide screen, diagonala 19-24 inch, fara tv tuner sau boxe incorporate.


Dupa aproape 4 ani de functionare la greu, vechiul monitor LCD Samsung ... de 17 inch (e in cutie, nu i-am retinut numele) si-a dat obstescul duh.

Super multumit de acest tip de monitor la LCD, daca tin cont ca a fost utilizat timp de 4 ani timp mediu peste 16 ore pe zi.

De 2 luni se auzea un tiut fin, care a culminat cu refuzul de a se aprinde. Probabil se poate repara dar pana atunci am nevoie urgenta de alta oferta de monitoare LCD.

Asa ca ma uit pe ofertele de monitoare LCD ale magazinelor online si ma crucesc cand vad ca mai toate sunt wide screen, lucru care ma nemultumeste intrucat il folosesc si ca TV (in combinatie cu placa de tv tuner pe pc).

Pas 1: Ma uit pe oferta lui adi de monitoare lcd si vad ca la fel, si la el cam toate sunt monitoare tip wide screen pentru ca (si intr-adevar... zeci de motive ok pro widescreen).

Dar mie imi trebuie un monitor clasic, din motive de obisnuinta si nu numai. Zic, ok, trec la Pas1 apeland la specialistul personal din Discutie Traznita.

Pas 2: Argumentez prin faptul ca o imagine facuta cu un aparat foto normal apare deformata ca toti dracii la o rezolutie de monitor lcd widescreen.


Dar aicici imi zice omul muncii ca la o anume rezolutie... imaginile se vad la un raport similar cu cel de pe camera, pe standardele internationale. In plus, cica ar fi "concepute modern" pt ca useru vede mai mult pe latime decat pe inaltime (mama lor de carti online, de aia nu se vand online).
Nota si pentru Ministerul Educatiei: sa schimbe formatul cartilor ca nu le vede bine elevul.

Aproape sa-l cred, ca e corect, pana mi-am amintit cat de turtita apare cutia de amigo solubila atunci cand folosesc monitorul ca ecran de TV.

De la Pas 1 imi amintesc ca adi zicea ceva de High Definition TV. Imi plasez piciorusele in ea de HD TV cat timp astazi cutia de amigo e flagrant de turtita. Si sunt consumator vechi al acestui brand, capabil sa reconosc inclusiv cutiile contrafacute. Promit sa dau drumul/cumpar si la televizorul normal, atunci cand vom avea si programe care merita sa fie vazute.

In concluzie, imi trebuie un monitor LCD bun.
Si imi trebuie azi.


Note:
Monitor 17 inch = 43.18 centimeters
Inaltime= 27 cm.

Monitorul LCD Samsung imprumutat:
Diagonala monitor: 19 inch
Inaltime monitor: 23 cm

Sa nu-ti bagi piciorusele in ea de tehnologie?

10 martie 2010

Va invitam in comunicarea online

Exprimare recomandata in comunicarea online. Recomandare de exprimare utilizata in cadrul unui comunicat de presa.


Urmaresc de multi ani felul in care se exprima atat oamenii de afaceri online, reprezentanti ai unor branduri cunoscute pana la tinerii incepatori in afacerile online.

Asa ca de la exprimari gen "daca vreti sa stiti cine suntem, trebuie sa va inregistrati" (buna gluma, mai ales ca era vorba de un magazin online, care cel putin teoretic dorea sa vanda) pana la mii si mii de exprimari friendly (poate chiar prea prietenoase) am tot incercat sa intuiesc DE CE s-au exprimat asa, mai ales in mediul online.

Daca in cadrul marilor companii esti tentat sa crezi ca exprimarea cu "tu" a rezultat in urma unui studiu de targetare a utilizatorilor, respectiv cei care nu tin cont de codul bunelor maniere: "userule, vezi ca am ceva pe aci, baga un click la mosu'", in cazul unor proiecte online mai mici... chiar te pune pe ganduri...

O exceptie este exprimarea de SEO style, unde intelegi ca e destul de greu sa te faci placut si pt google cat si pt utilizatorul obisnuit cu o exprimare fireasca.

O exprimare de acest gen am facut-o pentru un magazin online, alegand ca optim: "La magazin online eLog.ro puteti face cumparaturi online rapide de consumabile imprimante, multifunctionale, copiatoare si faxuri. Intrebari si comenzi rapide la numarul de telefon: 0721 688 649 sau Call center: 0361 - 428940, 0361 - 428941".

In acest caz particular... este totusi o diferenta imensa intre felul in care utilizatorul prefera sa citeasca si cea utilizata la cautarea efectiva pe internet, lucru arhicunoscut de marea majoritate a webmasterilor care rad/se minuneaza in veselie urmarind statisticile dupa cuvintele dupa care au fost regasiti.

In acest sens, mi-a facut placere si recomand exprimarea din comunicatul de presa privind Seminariile Avocatnet.ro: Pentru inscrierea la seminar, va invitam sa accesati aceasta pagina:www.seminariileavocatnet.ro.

Deci se poate si bine ;)

1 martie 2010

Pisci la punga

Una din imaginile cu pisici care m-a uimit:

Deci psicile prefera si pungile transparente...
De notat si exersat.

Tks to madutza , neogen

Update la reparare teava pexal

Ca un update la Lipire rapida teava pexal: a tinut 4 zile.

Din a patra zi, teava de pexal a cedat, in sensul ca au aparut alte fisuri in apropiere.  Motiv care ma duce cu gandul ca teava e de proasta calitate. Intr-adevar: e o teava de pexal obisnuita, fara brandul marcat pe ea.

De retinut din acest test de casa si gradina urmatorul brand de superlue de calitate: Powerglue, comerccializat De Arad Trade Company, care evident are si site la http://www.atctrade.com.

25 februarie 2010

In ce sat e firma ta?

Localitatea companiei: unul dintre amanuntele considerate ca neimportant de catre multe companii care comercializeaza produse sau servicii.


In esenta: Comunicarea adresei companiei ajuta la ceva?

Daca pe indikator.ro deja ma amunza numarul de companii pretentioase care efectiv neglijeaza capacitatea unui domeniu web de a aduce noi vizitatori pe site-ul targetat (redirect permanent sau "ne-am mutat la") si nu ma mai mira, un alt aspect care ma minuneaza este neglijarea mentionarii pe site a ... localitatii.

Nu vorbim de site-ul lui Gigel care posibil sa nu prea aiba nevoie de localitate ci de companii cu pretenii care ofera la comercializare online servicii sau produse la preturi deloc de neglijat.

Una din explicatiile rezonabile ar putea fii targetarea segmentului de piata: "Oferim un produs excelent, la preturi imbatabile. Cine are nevoie de el, stie ce este si "ne cauta" "

Dar cand acelasi produs/serviciu se regaseste si la alti funizori... greu de inteles.

Adica firma are ok: Datele de indentificare fiscala, telefon, email.... Mai putin.... orasul/localitatea.

Adica in loc sa se apropie cat mai mult de un potential cumparator... il indeparteaza punandu-l sa caute datele localitatii ca sa stie cat de cat cine ofera serviciul/produsul.

Ceva gen: Str. Gheorge Doja nr. X

In ce oras? :)

Sa nu fie inca foarte constienti de faptul ca sunt online si gandesc inca la vanzari specifice comertului offline?

21 februarie 2010

Lipire rapida teava pexal

Lipire rapida teava de pexal atunci cand este necesara o reparatie de urgenta in weekend, atunci cand instalatorul nu este disponibil.

Din seria aventuri de duminica, multat pe regulile lui Murphy: Teava de pexal fisurata in doua puncte minusucule.

Target: reparare rapida teava pexal.

Pt cei mai putin cunoscatori: teava de pexal e minunea aia de teava alba plasticata, utilizata (nu stiu de ce) si pentru apa calda. Este recomandata la instalatiile sanitare atat pentru apa rece cat si pentru apa calda, dar uite ca experienta zice ca in mod surprinzator se poate fisura din motive motivate de un adevar mai presus decat noi.

Rezolvare:
De data asta am zis ca daca tot am super tehnololgie tehnologica, echipament high tech, internet si cica stiu sa caut in google, hai sa vad ce zic altii, pe tema asta si caut pe internet:
- lipire rapida teava pexal (ca am vrut rapid, de moment, temporar pana ma intalnesc cu vecinil Geza baci, fostul coleg de banca) - primele 20 rezultate: nimic relevant;
- lipire teava pexal (hai sa nu ma grabesc, ca poate oamenii nu vor repede): zero rezultate relevante;
- reparare teava pexal - nimic relevant;
- recomandare google: reparatie teva pexal - nimic relevant;
Asa ca mi-am propus sa ajung eu primul in google dupa lipire rapida teava pexal ca sa rezolvam odata rapid problema asta.

Scule:
 - foarfeca (cutit);
-  carpa de sters cat de cat apa de pe teava (e ok hartie igienica - caz concret) sau servetel
- marker, creion dermatograf sau chiar ruj, pentru marcarea locului unde e fisurata teava de pexal.

Consumabile:
- Scoci (banda adeziva) de 2 cm (intereseaza ca suport de aplicare intaritor rapid gen picatura, poxipol... respectiv orice tub micut de 2 ml cu lichid de intarire rapida, indiferent de brand.
- superglue (picatura, poxipol...)
Tehnica lipire rapida teava pexal:
- se opreste alimentarea cu apa si se deschide robinetul pentru a nu mai avea presiune pe teava;
- se sterge de apa teava din zona cu problema;
- se marcheaza cat de cat cu creionul dermatograf zona cu fisura, la cativa mm de gaura;
- se taie 10-15 cm de scoci pe care se prelinge o dara de superglue cat mai centrat (np, se intinde singura prin presare);
- se infasoara banda de scoci cu superglue pe ea peste zona fisurata (la 15 cm ajunge chiar pentru o infasurare de 2-3 ori).
- se face o rugaciune la zeul/zeii favoriti (in funcrie de religie sau opriuni politice - caz concret: google).

Trucruri lipire rapida teava pexal:
- am citit undeva pe google (de asta am recomandat rugaciunea la acest "mentor") ca pentru o lipire eficienta cu adeziv gen superglue este necesara totusi o mica-mica umiditate in zona de contact (testat si in alte cazuri
anterioare - a mers);
- nu am reusit sa desfac capacul de la tubul de superglue: drept urmare l-am taiat definitiv si am aplicat 3-4 straturi de banda adeziva ca tot urma sa se intareasca singur.

Concluzii:
Concluzie 1.
Cea mai mare problema: marcarea zonei fisurate. Daca nu aveti permanent marker (utilizat de regula de oamenii din tehnologia informatiei), daca tot sunteti la baie, puteti utiliza un creion dermatograf sau chiar ruj.

De aici obligatoriu necesar actualizarea istoriei.

Cine nu are batrani, sa si cumpere devine Cine nu are prietena/sotie, sa-i pastreze macar creionul dermatograf.

Concluzie 2:
Si ca sa aveti ce sa-i pastrati... in momentul in care faceti cumparaturi pe un magazin online de
cosmetice
, orientati-va la produse care ar putea sa va ajute si in aplicatii tehnice, gen reparatii casa si gradina.

Succesuri
ps: Foto: no foto. Am utilizat prea multe straturi de scoci, asa ca nu arata frumos, dar sper sa tina macar o saptamana

20 februarie 2010

Femei minuni

CELE 4 MINUNI ALE FEMEII : 

1. Se uda fara sa intre in apa
2. Sangereaza fara sa se taie
3. Dau lapte fara sa pasca
4. Vorbesc fara sa fie intrebate...!

Via neogen chinezoaica :)

17 februarie 2010

Otevisme in retelele sociale | Retele sociale sub acoperire

Un articol interesant pe tema ultimelor trenduri razboaie, strategii, inovatii si tehnologii citit pe versiunea online business magazin.

Ce intereseaza aici:

Ora la care s-a trimis newsletterul. "Perfect pentru familia mea" ca targetare a unui segment specializat de cititori.

"reteaua... care n-a dat nici ea rezultatele scontate" - teste facute in retelele sociale care deruteaza in veselie enduserul final: compania interesata in achizitionare de publicitate sau dezvoltare a unei strategii in reteaua sociala respectiva. Sa nu uitam aici raposatul 360 yahoo care a trecut in zona de socializare dezvoltand oarecum vechile profile yahoo.

"problema imprietenirii online exact cum fac si celelalte retele deja existente: permite formarea unei comunitati ai carei membri sa interactioneze" - Deci cam acelasi lucru: dezvolta-te si in reteaua mea, trimite link (extern) si la reteaua mea :) Efectele le vezi peste ani, daca se obtin rezultatele scontate :)

De documentat pe tonele de gigabiti pe tema "valoroaselor linkuri" indirecte, uneori pe nofollow, din majoritatea retelelor sociale, cu exemplificare concreta twitter si facebook despre care tocmai am scris, cand aminteam de prezentul articol.

Strictly dpv SEO - cam frectie, dar de notat in aceasta afirmatie ca nu e exlclus sa am ceva ochelari de cal, din cauza targetarii activitatii strict pe activitati de search engine optimisation (SEO).

Ce mi-a placut in articolul de pe  www.businessmagazin.ro:

Google incepe lupta cu Facebook si Twitter

"...Google nu se lasa. Dupa mai multe incercari esuate de a se face remarcat in zona retelelor sociale, proprietarul celui mai mare motor de cautare din lume pariaza acum pe serviciul Buzz pentru a castiga din terenul pierdut... "

".. "Este un atac direct la adresa retelelor sociale, in general, si a Facebook in particular", spune Jeremiah Owyang, analist specializat in social media in cadrul companiei americane de consultanta Altimeter Group. Facebook si Twitter sunt primele nume care vin in minte drept termen de comparatie pentru Buzz, cel mai nou serviciu lansat saptamana trecuta de Google - o retea integrata in paginile Gmail, conceputa in incercarea companiei de a-si gasi totusi locul in piata socializarii pe internet. Buzz vine dupa semiesecul Orkut, reteaua lansata in 2004, care a devenit populara doar intr-un numar destul de restrans de tari, in special in Brazilia, si dupa achizitia Jaiku, un rival al Twitter, care n-a dat nici ea rezultatele scontate..." - tone de cuvinte noi,
actiuni care tin deja de istorie al caror studiu rapesc timp important unei companii noi interesate in actiuni si campanii publicitare.

"In linii mari, Buzz pune problema imprietenirii online exact cum fac si celelalte retele deja existente: permite formarea unei comunitati ai carei membri sa interactioneze pe paginile serviciului, sa vada pozele si clipurile
video ale prietenilor si sa faca schimb de link-uri cu informatii de pe internet."

"Gmail a fost dintotdeauna o uriasa retea sociala sub acoperire" :) Tare rau :) Subiect de discutat si la OTV pe tema marilor conspiratii internationale? Pacat ca nu au audienta targetata pe it.

"Serviciul face legatura intre viata personala si cea profesionala" - interesant, dar daca iar e ceva test, alta actiune sub acoperire?

Urez succesuri celor intersati in recalcularea strategiilor de publicitate online in viitoarea retea sociala.

Amuzament in vanzarile online

Pe timpul lui Ceausescu am fost educati in spiritul policalificarii. Adica si alte aptitudini colaterale, menite sa ajute direct sau indirect la realizarea targetului companiei, organizatie, asociatiei...


Cu regret am remarcat ochelarii de cal. Adica omul isi face strict taskurile pe care a fost instruit, fara sa gandeasca, asemeni unui robot. Exact, fara sa gandeasca, chiar daca primeste informatie de valoare, informatie capabila sa ajute in cazul de fata vanzarile, pt ca de vanzari vorbim.

Pe concret, ma suna o fatuca de la un magazin online de la care am mai cumparat ca sa ma anunte ca am primit un premiu. Si partea jalnica: premiu daca mai cumpar nu stiu ce, in cazul de fata un cupon de reduceri.

Din respect pt timpul ei incerc sa-i explic ca e vorba doar de un magazin online si ca eu vad prin natura meseriei cateva sute de magazine online, specializate pe cel putin 13 cartegorii principale de produse.

Adica daca vrea sa-si ajute firma eficient, sa-si noteze linkul de inregistrare gratuit si sa-l trimita departamentului care se ocupa de zona asta, asa cum deja s-a publicat pe Asociatia pt Tehnologie si Internet: despre SNEC.

Dar ea nu si nu, 100% neinteresata de ceea ce intr-adevar era o oportunitate, vazand in fata ochilor doar faptul ca trebuie sa ma conviga la telefon sa cumpar acel cupon si cu rugamintea de a mai intra pe magazinul online.

La faza asta ... aproape mi-a venit sa rad pentru faptul ca tanara domnita nu constientiza ca la ora actuala vorbim de peste 1000 magazine online active care merita vazute.

In plus... nu prea ma incanta ideea de fidelizare: Prefer sa cumpar online si de la alte magazine care ofera acelasi produs la preturi asemanatoare.

Stiu cat de mult se bucura un magazin care nu prea vinde cand ii apare in status inca o comanda, fie ea cat de mica.

Cu ocazia aceasta tin sa-i multumesc lui Claudiu, alias "baiatul cu situl" (alta lipsa de documentare, alti ochelari de cal) pentru grupul yahoo de comert electronic recomandat.

Un grup super activ in care am fost acceptat de cateva zile. Nume cunoscute, oameni noi, discutii interesante pe zona de comert electronic.

Deci cine vrea sa vanda... poate face mai mult decat sa plateasca o domnita sa insiste aiurea la telefon :) sau macar sa o reprogrameze sa aduca si informatie utila departamentului care se ocupa de strategiile de dezvoltare.

Cuvantul magic? EFICIENTA! 

Cica o sa revina cu un telefon de paste. Cred ca (daca voi avea timp) o voi redirecta pe telefonul cu cartela ca sa imi faca minute :)


Ca idee finala, de la acel magazin online cu siguranta nu mai cumpar :)

Motiv?
M-a pacalit: A zis ca am primit un premiu. Fara sa cumpar si cuponul insa nu-l primesc :)

Deci adio premiu. Dar si adio magazin.

Activitate ciudata pe twitter

Dimineata excelenta, urme de zapada care lasa locul primilor ghiocei din 2010, cafea amigo la greu...

Deschid masina de facut bani (pc personal, laptop, notebook sau orice scula capabila sa comunice prin reteaua internet) si via yahoo messenger vad o urma de stire proaspata in care business magazin anunta ca google porneste razboiul impotriva twitter si facebook.

Cu gandul sa vad stirea, in mail gasesc un "fan" al unui amic ce ma rugase insistent sa-i fac un cont pe twitter., din ratiuni de testare a efectelor microbloggingului in comertul electronic.

Nota: nu am descoperit inca beneficiile si nu e specializarea mea, deci un nu hotarat, mai putin pt prieteni.

Asa ca ma bucur sa vad ca in 12 ore amicul meu deja are un fan, anuntat pe email.

Intru sa vad cine e asa de interesat si ... adio sperante, ca sa nu mai zic extra ciudatenie:

Hold up!

Sorry, the profile you were trying to view has been suspended due to strange activity

Aham. Acum de studiat activitatile ciudate de pe twitter... tehnici, sfaturi la greu.... in conditiile in care si asa exista prea putina documentatie pe zona de black seo.

Deci raman la concluzia ca nu se justifica genul de comunicare gen microblog.

13 februarie 2010

Convertoare valuta online

Doua servicii online de convertoare valuta si curs BNR de care voi mai avea
nevoie si in viitor.

1. http://www.convertor.ro/convertor-valutar-avansat:  convertor.ro/convertor-valutar-avansat primul gasit in google, util ca ofera si includere TVA in operatini de calcul.

Mica problema: cei care nu stiu prescurtarea de la anumite valute (yeni, in cazul concret) nu stiu ce sa selecteze, motiv pentru care il recomand si pe al doilea:
2.http://curs-valutar.acasa.ro/ excelent si el, alaturi de numele in clar al alutei afiseaza si prescurtarea.

Cazul concret:
Unul dintre serviciile pe care le ofer este acela de mententanta site din punct de vedere SEO.

Exemplu articol: Imprimanta ecologica rewritabila PrePeat SRP-3100 http://blog.elog.ro/2010/02/13/imprimanta-verde-rewritabila-prepeat-srp-3100/
 
Pe concret, asta include si rescrierea articolelor in stil seo, iar aici am considerat ca importanta conversia pretului de 500.000 specificat in prezentarea video din yeni in dolar american si euro, de data aceasta din ratiuni de usabilitate si respect pt utilizator, care nu va parasi pagina pt a face conversia in cazul in care este interesat de produs.

Preturi cumparare nume domenii romanesti

Sfat la cumpararea numelor de domenii romanesti (numedomeniu.ro) aplicabil si la alte tipuri de domenii web.


Pe cat de banal, pe atat de simplu: atentie la scrisul mare si la scrisul mic. Se poate intampla oricui, indiferent de anii de experienta in cumparaturile de pe internet.

Caz concret: bucuros ca firma de webhosting si nume domenii oferea plata cu cardul online si direct interesat sa incurajez comertul online din romania, am hotarat sa cumpar un nume de domeniu romaesc de la o alta firma, "pretul vazut" fiind sub 30 E fara TVA.
In realitate, pretul era pentru pachetul cu hosting inclus, acesta fiind afisat coret, vizibil, dar cu caractere mai mici, numele de domeniu fiind peste 30 euro fara tva.

Deci graba (cumparatorului) strica treaba si se pare ca scrisul cu litere mici ajuta firma care vinde nume de domenii, cel putin pentru "prima data" (probabil si ultima), motiv pentru care recomand in continuare
Jump Network Services, www.jump.ro in a caror oferta:
Pretul inregistrarii unui domeniu .RO a scazut la 30 Euro+TVA, inregistrarea
se face pe numele clientului.

Oferim inregistrarea domeniilor (COM/NET/ORG/INFO/BIZ) la un pret de doar 8
Euro + TVA.  Reduceri intre 3 si 10 % pentru plata pe mai multi ani.


Plata numelui de domeniu nu se poate face direct cu cardul, dar se poate achita totusi online prin sistemele de homebankig / internet banking accesul la numele de domeniu proaspat achizitionat fiind aproape instantaneu.
De la ei am cumparat in interes personal un nume de domeniu pentru vanzari auto second
hand
, proiect care zace in liniste si pace.

Persoanelor fizice sau companiilor interesate achzitii importante de nume de domenii la preturi si mai mici, daca au timp si rabdare, le pot recomanda sectiunea Tehnologia Informatiei de pe Indikator.ro, unde, alaturi de cele 342 de site-uri de IT, pot gasi cateva zeci de firme specializate pe vanzare webhosting si nume domenii.

Recomandari magazin online: Mediashoptv.ro

Un magazin online cu service excelent care manifesta un respect deosebit fata de cumparator in cazurile in care apar defecte in perioada de garantie, fara sa-l puna pe drumuri si sa completeze tone de formulare.


Este vorba de magazniul online Mediashoptv.ro de la care am cumparat un produs (nu are importanta care) a carui coada s-a rupt :)

Poate din vina mea (temperatura prea mare la cuptor) poate din vina producatorului (se mai intampla). Cert este ca fara prea multe intrebari si solicitari de expertize, hatii, trimitere produs pentru constatare defect si hartogariile cu care eram obisnuiti, magazinul online a inteles problema urmand sa-mi trimita coada fara para-explicatii tehnice si expertize.

Motiv pentru care le multumesc pentru respectul pentru timpul meu liber.

Despre Media Shop
Chiar daca este cunoscut mai mult din reclamele TV de teleshopping, Mediashoptv.ro este totusi un magazin online unde se poate comanda atat telefonic cat si prin cosul de cumparaturi cu care suntem obisnuiti.
Faptul ca isi fac reclama si la tv este de apreciat, pentru ca in acest fel ajuta cumparatorul cu detalii despre produs.

Acest lucru imi aminteste de recomandarea despre care am scris prin 22 iulie 2008, facuta unui amic cu un magazin online de cadouri: Florineeee, arata-mi ce ai in cutie!!!.

Adica mai mult respect fata de consumator. Evident, daca vrei sa vinzi.

Desi Mediashop.TV are spatiu si in magazin pentru implementarea zonei de video, o cunoastem mai mult de la televizor. De apreciat ca ofera totusi mai multe detalii, chiar si pe un segement diferit de online.

Despre partea cu "arata-mi ce ai in cutie/ cum funcioneaza scula" am detaliat ulterior deja in
Cum sa mai crestem vanzarile online?
: Folosirea materialelor video este  benefica atat din punct de vedere al motoarelor de cautare cat si din punct de vedere al uzability la nivel de utilizator, care experimenteaza si vaz+auz.

Zona de video este in curs de implementare la magazin online eLog.ro si exista deja video cu explicatii si detalii create inhouse in blogul de Consultanta consumabile imprimante, la tagul prezentare video imprimante.

In conlcuzie, recomand cumparaturile online la Mediashoptv.ro si ii astept cu incredere si la Studiul National de E-Cmmerce - SNEC.ro, alaturi de ceilalti comercianti online.