1 iulie 2010

De ai email

Deja de la amuzament cu emailurile se poate ajunge la super-distractie, chiar si muncind.


Cica e criza (cand nu a fost? - parca aveam "tag criza" pe vechea platforma a acestul blog pe 360 yahoo) cu mult inainte sa se vorbeasca despre marea criza...) si nu se vinde, probleme, jale mare, minuni....


Dar... cat de greu e sa iti citesti emailul sau macar sa vezi daca merge sau nu?
Pe concret, ma tot minunez de zecile de magazine online din Studiul National de Comert Electronic.

De acord, magazinul online nu vinde, activitate intrerupta de temperii, alte probleme.
Dar asta nu inseamna sa afisezi in zona de contact unul sau mai multe emailuri la care mereu ti se raspunde cu "invalid email".
In ultima instanta, magazinul se poate vinde. Utilizatorii deja il clasifica pe sistem "magazin abandonat" si adio vizite, de unde rezulta si un trafic mai mic, respectiv un pret mai mic pentru numele de domeniu.
Cat de greu sa fie? Editare pagina de contact si pa si "mai vedem".

Deja e amuzant cat de multe ore s-au adunat marcand in administrare magazinul cu "invalid email, trimis pe formular".

Si ca vorbeam de super-distractie: mesajul primit de la autoresponderul de pe formularul online care indica... tocmai adresa invalida, gen:

Vom raspunde mesajului dumneavoastra in cel mult trei zile. Daca nu primiti un raspuns in timp util.  va rugam sa trimiteti un email cu subiectul URGENT la...


Deci de ai email...

Niciun comentariu: