22 iulie 2010

Poezie politica 2010

In timp ce sotii Ceausescu sunt dezgropati si analizati la ADN, o poezie politica ce circula prin reteaua Neogen.ro


Pe o stanca neagra, într-un vechi satuc,
chiar într-o casuta, langa un patuc,
Plange şi suspina o batrana mica,
care are fiul, cat un pustiulica.
Caci la guvernare, fiul ei iubit
a plecat aseara şi n-a mai venit.
Celularul suna noaptea jumatate
nu-i semnal, si totusi:
-Oare cine-i, frate?
-Eu sunt, buna maica, fiul tau dorit
n-a mai mers Taromu' şi n-am mai venit.
Sun din capitala, voi fi premier
m-a numit chiar Zeus, sunt timonier.
Capitan e dansu’, e ca la armata
mica mea ostire fuge sfaramata,
Vine criza, foamea, oamenii ma-njur’
l-am servit pe dansu', m-a mancat in …

-Ce spui tu, straine? Emil e departe,
cica de Basescu – nu se mai desparte.
Am crezut ca-i gluma, dar era sa mor
l-am vazut aseara la televizor.
Emil e cuminte, nu e derbedeu
de esti tu acela, nu-ţi sunt mama eu!
Lasa-ma cu Zeus, fiindca omul chel
se joaca cu tine cum doreste el.
Te-a numit pe tine dupa Stolojan,
crezi ca e pe bune? te-a luat de fazan.
Am vorbit cu tac-tu, asculta-l pe mos:
dupa tine vine Leana lu' Cocos.
Du-te la Basescu, fa-i un ultim sluj
apoi ia Taromu', sa te-ntorci la Cluj!

Niciun comentariu: