13 februarie 2010

Recomandari magazin online: Mediashoptv.ro

Un magazin online cu service excelent care manifesta un respect deosebit fata de cumparator in cazurile in care apar defecte in perioada de garantie, fara sa-l puna pe drumuri si sa completeze tone de formulare.


Este vorba de magazniul online Mediashoptv.ro de la care am cumparat un produs (nu are importanta care) a carui coada s-a rupt :)

Poate din vina mea (temperatura prea mare la cuptor) poate din vina producatorului (se mai intampla). Cert este ca fara prea multe intrebari si solicitari de expertize, hatii, trimitere produs pentru constatare defect si hartogariile cu care eram obisnuiti, magazinul online a inteles problema urmand sa-mi trimita coada fara para-explicatii tehnice si expertize.

Motiv pentru care le multumesc pentru respectul pentru timpul meu liber.

Despre Media Shop
Chiar daca este cunoscut mai mult din reclamele TV de teleshopping, Mediashoptv.ro este totusi un magazin online unde se poate comanda atat telefonic cat si prin cosul de cumparaturi cu care suntem obisnuiti.
Faptul ca isi fac reclama si la tv este de apreciat, pentru ca in acest fel ajuta cumparatorul cu detalii despre produs.

Acest lucru imi aminteste de recomandarea despre care am scris prin 22 iulie 2008, facuta unui amic cu un magazin online de cadouri: Florineeee, arata-mi ce ai in cutie!!!.

Adica mai mult respect fata de consumator. Evident, daca vrei sa vinzi.

Desi Mediashop.TV are spatiu si in magazin pentru implementarea zonei de video, o cunoastem mai mult de la televizor. De apreciat ca ofera totusi mai multe detalii, chiar si pe un segement diferit de online.

Despre partea cu "arata-mi ce ai in cutie/ cum funcioneaza scula" am detaliat ulterior deja in
Cum sa mai crestem vanzarile online?
: Folosirea materialelor video este  benefica atat din punct de vedere al motoarelor de cautare cat si din punct de vedere al uzability la nivel de utilizator, care experimenteaza si vaz+auz.

Zona de video este in curs de implementare la magazin online eLog.ro si exista deja video cu explicatii si detalii create inhouse in blogul de Consultanta consumabile imprimante, la tagul prezentare video imprimante.

In conlcuzie, recomand cumparaturile online la Mediashoptv.ro si ii astept cu incredere si la Studiul National de E-Cmmerce - SNEC.ro, alaturi de ceilalti comercianti online.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fake---linkul nu merge pentru ca seitul ori este facatura ori este defect si asta de cel putin 6 luni....BIG EYES>>>>

Sorin Frumuseanu spunea...

Vad ca http://www.mediashoptv.ro/ e online. De la ei am luat dubleta