25 februarie 2010

In ce sat e firma ta?

Localitatea companiei: unul dintre amanuntele considerate ca neimportant de catre multe companii care comercializeaza produse sau servicii.


In esenta: Comunicarea adresei companiei ajuta la ceva?

Daca pe indikator.ro deja ma amunza numarul de companii pretentioase care efectiv neglijeaza capacitatea unui domeniu web de a aduce noi vizitatori pe site-ul targetat (redirect permanent sau "ne-am mutat la") si nu ma mai mira, un alt aspect care ma minuneaza este neglijarea mentionarii pe site a ... localitatii.

Nu vorbim de site-ul lui Gigel care posibil sa nu prea aiba nevoie de localitate ci de companii cu pretenii care ofera la comercializare online servicii sau produse la preturi deloc de neglijat.

Una din explicatiile rezonabile ar putea fii targetarea segmentului de piata: "Oferim un produs excelent, la preturi imbatabile. Cine are nevoie de el, stie ce este si "ne cauta" "

Dar cand acelasi produs/serviciu se regaseste si la alti funizori... greu de inteles.

Adica firma are ok: Datele de indentificare fiscala, telefon, email.... Mai putin.... orasul/localitatea.

Adica in loc sa se apropie cat mai mult de un potential cumparator... il indeparteaza punandu-l sa caute datele localitatii ca sa stie cat de cat cine ofera serviciul/produsul.

Ceva gen: Str. Gheorge Doja nr. X

In ce oras? :)

Sa nu fie inca foarte constienti de faptul ca sunt online si gandesc inca la vanzari specifice comertului offline?

Niciun comentariu: