10 ianuarie 2011

Primii ghiocei 2011

Primii ghiocei din 2011 au aparut si in gradina mea. Daca primii ghiocei din 2010 i-am vazut din intamplare, in 12 ianuarie, ratacind prin gradina, anul acesta pot spune ca i-am vanat, cunoscand locul din gradina.

Ghiocei 2011



Istorie ghiocei, primii din 2010:

Ghiocei 2010

Soare, vreme frumoasa, intamplare.

2011:

Initial am cautat ghioceii sub 2 cm de zapada, cunoscand locatia, pe 8 ianuarie 2011:


ghiocei-4



ghiocei gradina, 8 ianuarie 2011



ghiocei




ghiocei

Pe 9 ianuarie 2011, am revenit insa cu un super termometru cu microunde (made in china) si o super bricheta, ca etalon de dimenisiune (made in aceeasi tara).



ghiocei-7




ghiocei-6



ghiocei



ghiocei



ghiocei


Incercari nereusite:

4 ianuarie 2011: Senzorii de ghiocei nu au detectat nimic.








Fiind setati insa pe "ceva verde", am gasit totusi ca plante verzi iuca la ghiveci:

Iuca in zapada

Iuca la ghiveci in zapada

Ghiveci iuca cu zapada

Plantatie iuca



Ce nu mi-a placut:

Am dat o cautare dupa primii ghiocei din 2011 si din cate am vazut... cu regret am remarcat ca au cam fost scosi din mediul lor natural cu unic scop de comercializare sau altii filmati pentru "ioi da" in sens de stiri inedite, imagini facute cu camere profesionale. La fel de bine puteau sa scoata ghioceii la caldura din noiembrie, dar probabil atunci nu avea nici haz si nici vanzari.

Pacat.

O emsiune interesanta pe zona de flori am vazut pe Euforia TV (nu stiu pe unde am capturile) unde se manipulau bulbi de cizanteme (sau ceva de genu) care au fost inghetati (tinuti la temperaturi mici) pentru pacalire.

Un experiment de genul acesta voi face din primavara pe site-ul meu de Flori Online, cu zambile insa, chit ca va trebui sa-mi iau un frigider dedicat, in paralel cu obtinerea florilor de zambila din... seminte.

Motivul e simplu: spre deosebire de ghiocei, care au valoare simbolica si sunt specifici unui anume sezon (care o mai fii ala), am sute de zambile "mici si urate" cu un parfum greu de egalat insa. Pare interesant sa ai in august, noiembrie, decembrie, februarie... mici buchete de flori parfumate.

Pana atunci insa, experimentele continua in Camera de flori :)

Camera cu flori

Niciun comentariu: