16 ianuarie 2011

2 videoclipuri vechi

Din seria "dupa ani si ani" 2 videoclipuri care mi-au retinut atentia abia acum: N&D - Vino La Mine si Angels - Asa-s baietii .


In loc sa scriu despre filmul de aseara (The Mist), sau sa pun inca doua update la primii ghiocei din 2011, vad pe facebucu tipului din discutia traznita videoclipul cu N&D - Vino La Mine, oferit ca bonus pe primele reviste de it cu CD de prin 1995-1997, sub miraculosul format mp3 (parca, daca exista), sens in care imi si propusesem sa le salvez intr-o colectie.

De unde net tata la timpurile alea? :)

Videoclip N&D - Vino La Mine




Pe pagina youtube cu video N&D, Vino La Mine, surpriza, mare surpriza: videoclip Angels - Asa-s baietii, aflat inca in curs de evaluare pe cd-urile din matiz-ul din dotare :) , ocazie cu care ii vad pentru prima data, poate si voi.

Videoclip Angels: Asa-s baietii



(re)Vedere placuta!

2 comentarii:

Unknown spunea...

M-am apucat safac un playlist :-)
http://www.youtube.com/view_play_list?p=BC305BB92C2D79C2

Sorin Frumuseanu spunea...

Deci :)
Nu am ajuns inca la
Dl Problema - Beau Beau
AS XX - Inima te cheama
Genius Macho man - am caseta audio :)
CRISTINA RUS - INIMA MEA BATE :))
Candy - Cazut din cer - la limita
Asia da-mi noptile inapoi - superb
Esti mireasa vietii mele - fain :)
CATALIN CRISAN-Daca pleci - fain :)

Destule pt evaluare. E o chestie sa stai la casa. Cati Dati Muzica Mai tare la 06:30 AM?

Tks
Hi-Q - Buna dimineata