1 decembrie 2009

Bijelo Dugme: Hajdemo u planine

Muzica sarbeasca de astazi:

Bijelo Dugme- Hajdemo u planine



Mai mult muzica decat videoclip, dar calitatea e super.

Versiunea de concert:


Versuri Bijelo Dugme: Hajdemo u planine

Pesem od skupine Bijelo dugme.
Besedilo:
Ajmo curice, ajmo djecaci,
Studenti i djaci, milicajci,
Da, da, da

Jedva cekam da se svrsi ljeto,
Dosta mi je vrele klime
Zbogom more, zbogom more,
Odoh u planine
A ona voli ljeto jer se tada nose
Ljetne haljinice
Svaki dzukac vidi noge moje curice

Hajdemo u planine jer tamo nema zime
Hajdemo u planine, jer tamo,
Jer tamo nema zime
Ojdada ojda ojda ojda ojda,
Ojdada ojda ojda ojda da
Oioioioioioiiiiii ojda ojda da

Opleti salove, sarene kapice,
Tople dzempere
I vunene rukavice,
Da, da, da
Ajmo decki zivo, zivo

Svako zivo bice voli sunce
Na moru kraj Save
Meni ga je licno, meni ga je
Licno dosta preko glave
A ona voli sunce jer se tada
Nose tanke majicice
Svaki dzukac vidi dude
Moje curice

Hajdemo u planine, jer tamo nema zime...

Skijanje se brzo uci, ko je
Blesav da sjedi kuci,
Da, da, da
Ajmo curice, zivo, zivo

Na vrh mi je glave i kupanja,
Suncanja gnjavaze
Sacuvaj me Boze, sacuvaj me Boze,
Narocito plaze
A ona voli plazu jer se tada
Nose malene gacice
Svaki dzukac vidi guzu moje curice

Hajdemo u planine, jer tamo,
Jer tamo nema zime...

Nikom nije ljepse neg je nam,
Samo da je 'vako
Svaki dan,
Da, da, da
Nikom nije ljepse neg je nam,
Samo da je 'vako
Svaki dan
Ajmo curice, ajmo djecaci studenti
I djaci, milicajci
Da, da, da, da,
Da, da, da 

Niciun comentariu: