Sau
Cum sa descurajezi plata anticipata la magazinele online.
De avut in vedere la testele de jurizare de la Gala Premiilor in Comert Electronic (GpEC) de anul viitor privind termenele de livrare: pe hartie arata bine, baiul e atunci cand nu vine comanda la termenul specificat.
Pe concret:
Ma zapaceste un amic cu buget redus sa-i fac un calculator din bucati, sa-i instalez programe si sa-i invat odrasla sa se joace si sa se dea pe internet ca sa invete la scoala. Ca de obicei: macar o ora :) Estimez un minim de 6-8 ore dar hai sa fie, fiind vorba de kinderi.
Comand online o memorie de la www.emag.ro, platesc si online cu cardul ca sa traiasca si comertul electronic romanesc. Formular ok, ma si intreaba cand vreau sa imi livreze comanda si stabilesc Sambata, ca weekend de sacrificiu.
Se face ora pranzului si... nimic de la serviciul de curierat. Verific status comanda 1146746: "Livrarea se va face pe data de 12-12-2009, la adresa: ..."
Verific si online unde apare deja ca expediat din 11 decembrie 2009.
Si totusi, unde o fi memoria kinderului?
Asa ca sun.
Unde mi se spune ca pe hartie (e-mail) scrie bine dar de fapt... curierul vine luni, desi am ales sa platesc tocmai pentru ca veneau sambata.
Pai daca stiam ca e vorba de luni, nu anulam comanda daca nu era deja platita? Ar lua prea mult timp sa anulez plata la banca, telefoane minuni...
In concluzie, uite cum iti sexeaza un magazin online weekendul. Puteam sa astept pana la ora 18 si.. degeaba, ca nu primisem nici o notificare, "pe hartie" totul fiind ok.
Practic voi primi memoria luni, asa ca de amic ma voi ocupa in weekendul urmator, in cursul saptamanii fiind f ocupat, urmand sa zic adio la weekendul asta.
De retinut: Nu recomand plata online la magazin online eMag.ro, cel putin atunci cand data livrarii e critica.
Nota 1: Nu am idee cum va rezolva GPEC aspectul asta.
Nota 2: De vazut cum reusesc aplicatiile de review servicii sa ia in calcul "toate mentiunile de pe internet".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu