27 noiembrie 2009

Sa vorbim despre afacerile online?

O inteleapta vorba din batrani: "Te-ai nascut in pielea goala. Ce-ai pe tine ai castigat".




Cu regret sloganul Online Business Forum nu imi apartine, dar il gasesc foarte inspirat: hai s@ vorbim despre @f@ceri online!.

Simplu si eficient, evenimentul si-a propus ca scop "sa vorbim". Doar atat.

Ce au invatat participantii, e castigul lor personal.

Cu alte cuvinte mi-a placut in draci, motiv pentru care de cateva zile lucrez sa imi fac firma/pfa, fiind deja intr-o faza destul de avansata.

Deci super fain la obf.ro mures: mureseni de-ai mei din medii destul de diferite: cu afaceri online, fara afaceri online si investitori interesati de acest mediu, alaturi de vorbitori.

Toti am avut "cel putin" de invatat.

In cazul meu efectul e clar: imi fac firma de servicii seo :)

Niciun comentariu: