21 martie 2008

Cureaua ucigasa


Nu, de data asta nu a sarit o curea ucigasa si a ucis un om ci un nene a omorat pe altul.

Bag sama ca oamenii de la Otv au sarit peste metoda asta de ucidere.

Cica

Un jurnalist al postului public de televiziune rus Pervîi Kanal a fost asasinat la Moscova

Un jurnalist al postului public de televiziune rus Pervîi Kanal, autorul unor reportaje despre Caucaz, a fost găsit asasinat în apartamentul său din Moscova, au anunţat agenţiile ruse, citând surse concordante.


"Ilias Şurpaiev, născut în 1975, a fost găsit mort în apartamentul pe care îl închiriase (...). Conform documentelor găsite asupra sa, acesta era corespondent al postului Pervîi Kanal", a precizat Comitetul de anchetă al Parchetului rus, citat de Itar-Tass, adăugând că o investigaţie a fost demarată în acest caz.


Potrivit unor surse din cadrul poliţiei citate de agenţiile ruseşti, jurnalistul a fost strangulat cu o curea.


Un reprezentant al postului de televiziune, Kiril Kleimenov, a confirmat moartea corespondentului, refuzând să facă alte comentarii.


Sursa: AFP

Am o stima imensa pentru Mircea Badea, asa cum ziceam si in Mircea Badea zice bine, pe care mereu il asociez cu un tip din serialul News Radio.
Doar ca am rezerve la faza cu "ce o sa-mi faca" pe care o aud destul de des.

Nu mai retin exact (ce drac sa fac daca pe timpul ala nu aveam internet la Orsova ca sa-mi fac blog Sa nu uiti Darie) dar parca prin vechile reviste Pretul Succesului sau FHM citisem oarece articole despre meseria de criminal platit.

Bag sama ca e chiar un job si am ras in draci de bancul cu servicii gratuite, de genul:

Numele meu e Bill.
Meseria mea este sa ucid oameni.
Am omorat un om chiar si pentru 5 dolari.
Dar pentru ca esti prietenul meu, te voi ucide pe gratis.


Sa speram ca Mircea Badea stie nu doar ce spune, dar ca stie si ce face.


Niciun comentariu: