24 noiembrie 2007

Parinti | craciun stilizat

Vazusem pe Kanal D, acum 2 zile, din pura intamplare, un tip relativ ciudat (parea destul de matur), la o emisiune gen big brother. Disperat omul muncii sa-si sune mama, sa-i spuna cat ii e dor de ea, dupa nu stiu ce perioada petrecuta "in casa"

.
Acum nu stiu, facuse asta pentru show sau poate chiar e firesc ca dupa nu stiu cate zile sa le spui parintilor cat de mult ii iubesti si altele de genu.

Ce sa mai zic de mine atunci, ca eu nu le voi mai putea spune asta niciodata.

In plus, e si greu sa uiti: permisul de conducere e facut in anul in care a murit tata. Mama... inca nu m-am obisnuit cu ideea. Cat am stat anul asta pe la Orsova, tot asteptam sa intre in casa cand auzeam rasete pe strada.

Dar ce mai poti sa faci? Cel mult, le voi dedica acest Craciun stilizat.


Azi cica am sarbatorit Craciunul si Anul Nou

In loc de colaci, am facut paine de casa, ca mi se facuse pofta dupa ce am citit postul
unei amice de pe 360 yahoo.

In loc de prajituri, am testat "saratele asortate": margarina, faina, 2 oua batute, branza rasa si o parte taiata mai brut. Chimen nu am avut, asa ca am pus o idee de cimbru (luat cu mult timp in urma pentru sarmale - dar de unde varza murata? - poate cand gasesc la plic) si o idee de condimente pentru mici.

Separat, dupa ce am impartit compozitia in 4 au rezultat 4 tipuri de saratele:
- 1 normale
- 2 cu cetchup iute
- 3 cu boia (nu am idee cum coloreaza aluatul la emisiunea de pe discovery, ca la mine nu prea s-a colorat)
- 4 cu o idee de knor sau ceva similar.

Nota:
a) retete pur originale
b) copii - puteti incerca acasa, par comestibile

In loc de sarmale - o mancare de cartofi cu coaste afumate si mult patrunjel verde, pus la
5-10 minute dupa ce am oprit focul.

Coleasa (mamaliga) facusem de dimineata, urmand sa mai fac niste carnati afumati cu branza prajita si oua.

Dar intrasem deja in saratele cu coca-cola, asa ca a ramas pe maine.

De brad nu am mai avut timp. Sa zicem ca a fost planta ciudata de care m-am ocupat putin si vad ca a reusit sa se mentina verde si chiar sa se inmulteasca.

Globuri - copiind ideea din "singur acasa" din care rezulta ca la fiecare clinchet de clopotel se naste un ingeras, am agatat de mult timp pe perdea un glob in forma de clopotel.

In final, putina muzica pentru parinti.
Si gata.
Cranberries - Ode To My Family

Niciun comentariu: