27 noiembrie 2009

De vot

Ca sa nu uit cu cine votai.
Logic si firesc, era sa votez cu cineva care a facut ceva sau avea capacitatea sa demonstreze ca a facut ceva care sa ma determine sa pun stampila, asta insemnand "da, sunt de acord sa platesc omul respectiv ca sa ma conduca".

Fiind vorba de partide si oameni cu traditite, se pare ca nimeni nu mi-a demonstrat ca a facut ceva pentru mine sau ca poate face in timp util. Atunci de ce sa-i platesc voluntar?

Cine analizeaza mai atent, inclusiv pe actualul blog, de 20 de ani o tinem numai in crize. Pe vechiul blog 360 yahoo, parca avusesem tag "criza", cu mult timp inainte sa apara si criza financiara. Normal, intrebarea fireasca: daca nu sunt capabili sa conduca o tara si o tin doar in crize, la ce puii mei il mai impuscara pe presedintele Nicolae Ceausescu?

Alt aspect, un fel de programare subliminala. Nice try.

In mod normal trebuia sa "mergem la vot". Dar de aici s-a migrat spre "mergem la alegeri". Un drac. Nu ma uit acu in DEX, dar termenii sunt total diferiti.

Pe concret, in seara cu alegerile am fost la noul club Jackson din Tg Mures, deschis din 20 noiembrie 2009 unde la cafia am avut posibilitatea sa aleg intre zahar brun si zahar normal. Asta da, am ales. La presedinte, nu puteam sa aleg, maxim sa propun, respectiv sa votez.

Alt aspect, legat de cui s-a adresat campania.
Cu siguranta ca nu mie.
Nu pricepui de unde si pana unde mai multe poze si afise cu persoana candidata la postul de presedinte de stat ar trebui sa te determine sa pui stampila pe el. Sa fii indexat google maps panourile si tot nu vedeam decat o poza sau un simbol.

Tot de zona asta, cu tot hau-haul gen "tebuie sa votezi", "hai la vot" nici o institutie de stat, neguvernamentala sau partid oarecare nu s-a gandit sa ajute omul atunci cand cauta "unde votez?". Inainte sa plec la Online Business Forum, chiar am cautat "unde votez?" in speranta ca voi gasi o locatie apropiata pe traseu, lucru mentionat chiar de vinerea trecuta in recomandarile saptamanale.

Email spam electoral: zero.
La tone de spam pe care le primim, cred ca as fi dorit sa primesc un email de la un partid/candidat care sa-mi spuna cine e, ce a facut si cum ma va reprezenta. Si totusi, pe partea asta un mare zero. De ce? Banuiesc ca nu au vrut sa fie intrebati "da' pana acu ce facusi pt mine?".
Deci comunicare zero, lucru care imi aminteste de ceva gen "esti oaie, deci votezi".

Iote ca nu ma simti destul de oaie. In concluzie, sa vedem cum ma convinge PSD ca a facut sau va face ceva pt mine.

Don Basescu pica din start: O persoana publica, platita din bani publici, sub nici o forma nu are voie sa se adreseze cu "tiganca imputita". Ai nervi tata, stai acasa, lasa pe altii mai buni. Culmea e ca si UE, EU au acceptat in "poza de grup" un presendinte de stat cu un astfel de comportament.

Adica... si ei tot la fel? ;)

Niciun comentariu: