9 decembrie 2013

Fun cu Marketingul prin e-mail, la indemana oricui

Inainte de a nimeri tinta, recomandare testare cu sniper 2

Pentru ca e luni, zi in care verific si emailurile spam blocate pe webmail, am gasit o justificare amuzanta la trimiterea emailurilor orbeste:


Cand am decis sa va propun aceasta solutie am luat in calcul doua aspecte, si anume: 
1).-nu toate firmele au site; si 
2). nu toate site-urile sunt optimizate de asa maniera incat incat sa fie gasite de motoarele de cautare pe primele pagini; 
Marketingul prin e-mail este atat de eficient (cand este facut corect) si atat de putin costisitor, incat o intreaga industrie a aparut ca sa-l sustina. Un nou rival, in acest mileniu, pentru trimiterile postale directe traditionale, marketingul prin e-mail ofera capabilitati de targetare fara precedent, care va permit personalizarea mesajelor pentru a atinge diferite grupuri de clienti, cu o rata de raspuns mult mai mare.
 

Au uitat sa mentioneze:

1. Nu toti oamenii au email
2. Nu toti oamenii citesc emailul macar de doua ori pe saptamana. La o adica nici eu, emailurile personale, de persoana fizica cand-cum, la 1-2 luni si asa mi-e de drag sa le raspund celor cu oferte de paste 2013 acum in decembrie... :)
3. Nu toti oamenii intra si pe webmail sa vada daca nu a fost blocat deja in directorul spam.
4. Nu toti oamenii stiu ca mai exista si acel folder de gunoaie:)
5.  Tergetarea e relativa: nu stiu de ce m-au targetat din moment ce nu am nevoie de acele servicii ;)

Succesuri

ps: ca nivel de interes pt perioada urmatoare, ma intereseaza jocurile pt pc Sniper si altele cu lunetisti. Cautand foto pt acest articol am mai gasit unul planetside2.

sursa foto: http://www.businessinsider.com/newest-joseph-romano-accusations-2012-10

Niciun comentariu: