29 decembrie 2010

Ziua in care am scris: Google

O zi memorabila, 25 decembrie 2010, ziua in care am scris in vis. Primul (si unicul) cuvant: google.



De cand ma stiu am fost o persoana curioasa, motiv pt care am si lucrat in domenii specifice.

Una din curiozitati a fost sa retin ce scrie in cartile, scrisorile, documentele sau orice altceva care contine scris pe care le visez.

Daca tot dormi... de ca sa nu si inveti/afli ceva?

Sa zicem ca am acordat acestui hobby cam 2-5% din interes, in sensul ca nu am ajuns la a tine agenda sau o ceva pe care scriu langa mine, pentru a nota (desi uneori regret).

Un vis ciudat, gen intalnirea de 20 de ani unde insa, ca la biserica, trebuia sa intram doi cate doi, ordonat, pentru a semna intr-un fel de guest book si a lasa acolo un gand reprezentativ.

Cand mi-a venit randul, pentru inspiratie, am vrut sa citesc ce au scris ceilalti (documentare, curiozitate), respectiv sa citesc in vis, lucru inca nerealizat, pentru a scrie la randul meu ceva.

Si cum nu stiu cine ma grabea in veselie, am scris la rapid, pe unde am apucat: Gooogle.

Un scris urat, mult mai urat decat cel din imagine, dar "google" a fost.

Probabil grafica a contat, dar m-a amuzat "ceea ce ma reprezinta" :)

De gasit o agenda pt notare texte vazute in vis :)

Niciun comentariu: