18 noiembrie 2010

Hai la Gala Premiilor in Comert Electronic

Deci nu este un articol despre finala la Gala Premiilor in Comert Electronic. Pregatiri de sarbatorile de Craciun sau Revel, pregatiri de Paste? Sa fim totusi mai vizionari: Pregatiti-va pentru Gala Premiilor in Comert Electronic 2011.


In mod curent imi place sa sochez, antrenandu-mi imaginatia periodic in facebook cu amicele Iulia Serbulea si Ioana Anescu (vezi eurovisioane).

De data asta insa cu adanc regret constat sa fiu depasit de imaginiatia lui Andrei Radu, care simplu, anunta pe blog: Pregateste-te de GPeC 2011!

 "...Stiu ca multi din voi sunteti surprinsi ca anunt GPeC 2011 la doar 2 luni de la editia 2010. 
...
Cel mai important aspect pe care vreau sa il subliniez si pe care l-am anuntat public astazi pe twitter este: inscrierile la GPeC 2011 incep mult mai devreme decat de obicei (hint: in iarna :)), asadar pregateste-ti deja site-ul inca de acum!..."

 Din cate spune Andrei, actualizarile se pot urmari pe twitter.com/gpecro

Si sa nu uitam si o urare de "ce-mi doresc eu mie, iti doresc si tie" cu ocazia zilei de nastere de pe 19 noiembrie.

Santate maxima!

Niciun comentariu: