13 aprilie 2009

Ghid De Optimizare Site


Aproape ca mi-a spart fata cu toate literele mari. Mai rau, si un semnul exclamarii sa vezi bine ca tipa :)

GHID DE OPTIMIZARE SITE - SEO !


Vrei sa-ti cresti vanzarile ?
Ai un site si vrei sa-l ridici in prima pagina pe Google ?
Atunci Comanda Ghidul nostru pentru a profita de pozitia 1 pe Google !

Stiai ca ACUM sunt sute/mii de clienti care au nevoie de ofertele tale insa nu le gasesc ?
Clientii interesati CAUTA pe Google!
Pentru a putea fi gasit, site-ul tau trebuie sa apara in primele pagini de rezultate !
Vrei sa-ti lasi competitorii sa apara pe prima pagina in Google ?

Ai un site lansat pe Internet, si inca nu ai reusit sa il ridici la nivelul dorit ?
Atunci Comanda ACUM acest ghid si urmeaza fiecare pas !

In scurt timp vei vedea site-ul tau pe prima pagina in Google 100% GARANTAT !
Ghidul nostru te va invata ce trebuie sa faci pentru a ajunge pe prima pagina in Google !

COMANDA ACUM
Pret : 49 eur + TVA 


Daca postul importul extensiilor Firefox in IE a fost o pacaleala specifica SEO de 1 aprilie pe care am incercat sa o portez in mediul .ro, care in Statele Unite a avut un mare efect (a adunat deja 397 comentarii), datorita diferentei de fus orar, fiind postat pe 31 martie (vezi Breaking: Internet Explorer 8.1 Eagle Eyes Leake), am crezut ca primesc si eu o alta pacaleala, bazata tot pe comunicarea glumei la o data diferita, si totusi apropiata de 1 aprilie.

Cu ocazia asta amintesc si reamintesc amicilor de la magazinul de imprimante si chip tuning: pentru protectia datelor NU DESCHIDETI SUB NICI O FORMA MESAJELE DIN BULK, asa cum am gasit si emailul cu oferta. 

L-am deschis eu pe un calculator dedicat, tocmai ca sa nu faceti voi experienta asta si sa aveti surprize neplacute.

Pentru necunoscatorii interesati, va pot oferi site-ul si adresa de email, daca doriti neaparat sa ajungeti tot in bulk, la pretul de 10 euro/caracter. 

De ce pretul asta? Ca sa recuperez banii dati pe calculatorul dedicat experientelor.
Acum sa-i raspund omului, ca probabil de asta mi-a trimis mailul:

Vrei sa-ti cresti vanzarile ?
Nu. Am ramas aproape cu stocurile goale.
Ai un site si vrei sa-l ridici in prima pagina pe Google ?
Nu. Am mai multe site-uri care sunt deja pe prima pagina google.
Stiai ca ACUM sunt sute/mii de clienti care au nevoie de ofertele tale insa nu le gasesc?
Am auzit ceva pe la televizor ;)
Clientii interesati CAUTA pe Google!
Ce anume cauta?
Pentru a putea fi gasit, site-ul tau trebuie sa apara in primele pagini de rezultate !
Care din site-urile mele nu apare?
Vrei sa-ti lasi competitorii sa apara pe prima pagina in Google ?
Evident. Ce ne-am face fara competitori? Ce ne-ar motiva sa dezvoltam cercetarea? Ar crapa industria de SEO fara competitie.
Ai un site lansat pe Internet, si inca nu ai reusit sa il ridici la nivelul dorit ?
Nu. Am retele de site-uri care au depasit deja orice asteptare.
Atunci Comanda ACUM acest ghid si urmeaza fiecare pas!
Ce firma a ajuns sus urmand acei pasi? Referinte?
In scurt timp vei vedea site-ul tau pe prima pagina in Google 100% GARANTAT !
Cat timp mailurile ajung in bulk si sunt automat sterse dupa 30 de zile, nu m-as risca. Cate firme crezi ca isi cumpara calculator special ca sa deschida ofertele din bulk?
Ghidul nostru te va invata ce trebuie sa faci pentru a ajunge pe prima pagina in Google!
COMANDA ACUM
Pret : 49 eur + TVA

Am gasit altul mai ieftin tot pe google, la jumatate de pret, cel din pozitia 1. Vrei sa-ti cresti vanzarile? Te invat eu cum :)

Si cam atat ca omul muncii "a uitat" sa trimita datele de identificare a firmei, cod fiscal, adresa fizica, date financiare si referinte.

Lasand acum glumele la o parte.

Pentru cei interesati cu adevarat sa invete SEO, va recomand cu caldura cele doua Scoli SEO in Romania despre care am scris de aproape un an (04 mai 2008): oameni pasionati care discuta despre tot ce apare in industria de seo romaneasca si internationala, firme, companii, tendinte. 

Timp si rabdare sa fie ca material de calitate si oameni dispusi sa va indrume gasiti.

Pentru cei cu timp limitat, cu aceeasi caldura recomand site-ul de Consultanta Internet, cu mentiunea ca aplicarea macar a 25% din cele mai elementare reguli despre care scriem acolo vor ridica site-ul pe pozitii mai bune. Cati insa o fac?

Sa nu uitam ca SEO e doar o componenta a cresterii... cui?

Claudelo a publicat astazi un articol (care se inscrie pe vesnica idee de simplitate pe care o promovam pe Underclick.ro) a mecanismelor de marketing in Marketing Online vs Marketing pentru Online - Daca ai avea numai trei secunde, cum mi-ai atrage atentia? Veti afla foarte usor diferentele dintre Marketingul prin online si Marketingul pentru online, lucruri ignorate de multi actuali sau viitori antreprenori.

Personal mi-am propus sa fiu mai activ pe grupul Yahoo SEO and Usability, ca sa-i ajut mai mult pe cei intersati mai mult pe partea de branding online, avand SEO ca si componenta ale carei limite se cunosc din start. Exact, o potentiala alta scoala de SEO Romaneasca.

In final, astept comentariile omului cu oferta aici, comentariile sunt deschise doar ca este un blog... pe platforma Yahoo! si nu prea tenteaza:

Traiasca yahoo!

Niciun comentariu: