21 martie 2009

Comunicare de comunicare | Traiasca yahoo


Asa cum se vede in tabloul alaturat, domnul cu imagine de fata la avatar, imi comunica via 360 yahoo ca daca ma intereseaza, sa comunic cu ea/el pe nu stiu ce drac de site de dating.

Bag sama ca stimabila domnisoara ignora 300 de aspecte de baza:

1. Ingnora total faptul ca yahoo mess este un instrument de comunicare excelent si ca putem discuta p-aci cat vrea muschiu ei, evident, daca ma intereseaza, cu putine sanse, gratie butonului ignore oferit tot de yahoo.

2. In fapt, mesajul e unul de spam, ca practic la accesarea doar a numlui de domeniu ma trimite pe friendjungle, alt site.
Chiar m-a amuzat cat s-a chinuit sa scrie un carnat de link, care nu este totusi activ in mesajele de 360.
Deci omg, cate medode mai incearca oamenii de a face ceva trafic, ignorand iarasi ce zice Claudelo in Cresterea vizibilitatii online in 10 pasi .

3. Dar cel mai grav si de neiertat este faptul ca ignora ceea ce comunic eu in perioada asta in instrumentul de comunicare yahoo messenger:

Vreau copil! Ca asta.





Dar oamenii sunt liberi sa incerce peste 10 metode de comunicare, aceasta fiind doar un test, similar cu magazinul online chinezesc de care aminteam prin iulie 2008, cu ocazia Galei Premiilor in eCommerce Romania.

Sa vedem insa statisticile si eficienta.
Vreo sansa sa-mi comunice tot pe 360 yahoo sau din start ii piere cheful de comunicare?

Niciun comentariu: