25 martie 2009

Eroarea 81003005, Yahoo Messenger | Rezolvare


Ieri efectiv am stat cateva ore asteptand sa-si revina Yahoo Messengeru.
Nu era ceva critic, dar mai mult curiozitatea.
Culmea este ca vreo 4 luni a mers super si nu am operat modificari legate de.
In plus, nici nu am lasat Yahoo Auto Updateru sa imi aduca noi features pentru ca si asa aveam destule pe care nu le folosesc.
Aveam eu o intuitie ca daca se face compatibil cu Messengerul MSN, vor aparea automat si probleme specifice Microsoft, care au nevoie de update-uri repetate si vechea poveeste.
Si cam asa a fost.
In concluzie, nu stiu de la ce mi s-a tras.

Rezolvare eroare 81003005 Yahoo Messenger 9.0

Cel mai simplu, asa cum indica si blogul Yahoo:
New 9.0 version: may fix sign-in issues


Even if you were experiencing a different kind of sign-in issue, we recommend installing this latest version.

http://messenger.yahoo.com/download/win
Nota:
Este reinstalat peste. Se mentin vechile setari si arhive.

Spor

Niciun comentariu: