Branding si rebranding.
Cine a zis ca romanii nu au imaginatie?
Sa tot vorbesti de Eminescu, Miorita... deja e perimat. Cartile se vand (cat se mai vand), examelele trec... Interesant e sa si scoti bani din asta, in alt fel.
Am gasit ceva interesant pe yahoo 360 la o amica:
Decât o statuie pe un soclu, mai bine un partener de dialog, chiar dacă prin intermediul unui bun de larg consum. ÃŽn felul ăsta, tinerii vor ajunge să-l... guste pe Eminescu la propriu, şi vor aprecia şi sensul figurat. Parfumul Eminescu mi se pare o variantă interesantă pentru tinerii cu pretenţii de intelighenţie. Campania de publicitate ar trebui să aibă în centru ideea de seducţie sofisticată, metafizică", spune Alexandru Răducanu. Următorul mit luat în vizor de LiterNet va fi "Mioriţa".
ÃŽn prima săptămână de concurs, care continuă pe site-ul www.liternet.ro, 28 de participanţi au pus la bătaie ideile lor:
* Prezervativul Eminescu;
* Ceai de tei – "savurează un ceai cu parfum de poezie";
* Cafea Eminescu - (cafea naţională, de ghindă măcinată); EmiNESScu - cafea instant;
* Frigiderul Eminescu – "nemuritor şi rece"; "Fără freon, protejează stratul de ozon şi întreg cosmosul cu plopii, teii, râul, ramul! Cu Eminescu, hrana, inclusiv cea spirituală, se conservă perfect!";
* Rachiu: "pentru o inspiraţie aromată şi fluidă";
* Pix/produse de birotică Eminescu: (kit special "pentru scriitori");
* Gel de păr; parfum (senzual şi melancolic);
* Tonic masculin Eminescu: "sub-brand Gerovital pentru sexul tare. şi pururi tânăr";
* Culegere de teste grilă pentru admiterea la facultate. Pe copertă: Dintre sute de catarge care lasă malurile, câte oare le vor sparge: a. Vânturile; b. Valurile;
* Ciorapii Eminescu - "Ciorapii Nepereche!"; sloganul sună bine şi în engleză: Eminesq Socks. The socks that never suck! "
ziarul "Adevarul" 19 iulie 2006.
din punctul meu de vedere e o stupizenie totala! unii oameni chiar n-au ce face... :-??
Sursa: alisanda
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu