2 februarie 2007

September - Satellites video

In primul rand doresc sa multumesc pe aceasta cale sefei mele pentru melodia September - Satelites.
Cum spuneam si in alt context, totul e sa iti doresti.


Ce nu am inteles insa: cum ramane cu muzica veche? OK, melodia e veche, dar e buna. Uite ca eu inca nu m-am saturat de You're A Woman - Bad Boys Blue.


Mai concret, ce faci cu o relatie? Ii dai eject pe motiv ca ai gasit ceva "mai bun"?


PS: Cu ocazia asta am aflat ca nu stiu cum sa fac dintr-un mp3 un cd audio. 


Trebuia sa fie simplu cu Nero, am facut audio la 8x, dar se aude de groaza. O fi vreo smecherie si cu asta, banuiesc ca vechiul CD player Sony auto de la Mita (pe care il am acum pe Matiz) e destul de evoluat ca sa stie sa citeasca si un CD neinchis. In concluzie: Dragi tovarasi, pretini si alti amici care va luati PC-uri noi: nici eu nu le stiu chiar pe toate. Dar stiu cine stie Upssss, a scapat
-------



Update 21 Sept 2010: Radiocasetofon auto sony de la Mita a fost inlocuit cu un nou Sony CDX-GT25. 

Niciun comentariu: