2 februarie 2007

Cresterea continua a businessului

Din gama "Sa nu uiti Darie" cu dedicatie amicului meu Nkong, preluat de la Adi Stan , despre Cresterea Continua a businessului:

Tot ce pare sigur si complet la un moment dat se dovedeste pana la urma amagitor si trecator.
In aceste conditii se poate enunta o lege universala perena care sa indice firmelor calea cresterii continue ?
Ex-primarul New York-ului, Michael Bloomberg, si Bill Simon, fost secretar al Trezoreriei SUA, au raspuns DA in cursul unui interviu si au condus la creionarea unei ecuatii ce straluceste prin simplitate:




CC = C + A + M
adica,
CC = Cresterea Continua a Businessului


este ce se poate obtine prin efectul cumulat a trei preocupari obsedante ale managementului:





C = de Capturare a clientului
A = de Amplificare a relatiilor cu acesta si
M = de Mentinere a relatiilor PE VIATA.”





O scriu pe ecranul telefonului mobil, sa o vad de fiecare data cand ma suna un client si zic “lasa ca ii dau eu telefon mai incolo/da-l drq, sa-mi dea meil/ma prefac ca nu il aud/ii zic ca l-am uitat in masina”. O scriu mare pe ecran. CC=C+A+M. Cu rosu. Zilele urmatoare adaug aici o imagine cu noul meu ecran al telefonului mobil.

Niciun comentariu: