Pentru un inceput super de saptamana, alaturi de alte piese gen Bajaga, Novi Fosili si alti clasici, o melodie de impartit cu prietenii: Magazin, Kad U Vojku Podes.
Videoclipul e sa fie ceva de pus pe youtube, adica doar o poza.
Contaza doar melodia, de o calitate super.
Blog sorin frumuseanu | Sa nu uiti Darie: Jurnal online despre lucruri pe care vreau sa-mi amintesc
30 noiembrie 2009
28 noiembrie 2009
Botanic email marketing
Pentru asta trebuie definit noul termen de botanist: persoana fizica sau juridica dispusa sa puna botul.
Am mai spus si repet: mereu ma intereseaza metodele de convigere ale politicienilor, in stil "esti oaie, deci votezi", aplicabile de regula la vot.
Nu departe de ei sunt "anume specialisti cu aroma de peste" (oferta lu peste) care au un stil sublim sa convinga persoana fizica sau juridica de necesitatea unui anume serviciu, cum ar fi cel primit cu cateva zile pe mail, evident in bulk yahoo:
De ce ?
Daca trimiteti un e-mail la cateva milioane de romani, acestia il vor primi instant si il vor citi cand isi vor verifica casuta de e-mail.
Foarte important de stiut este ca cei mai multi isi verifica emailul in maxim 24 de ore.
No hai nu ma zapaci. Iote ca il deschisai dupa 1 sapt si se ducea si de acolo fiind intrat direct in bulk/spam la yahoo.
Deci din momentul in care ati trimis acel mesaj, cateva milioane de romani il vor vedea in maxim 24 de ore.
Evident o mare parte dintre acestia vor fi interesati de ce aveti de oferit si va vor deveni clienti imediat.
Cu plata la salariu sau cu cardul?
Este mult mai simplu ca persoanele care sunt interesate de ce anume vindeti dumneavoastra, sa fie instiintate printr-un e-mail, decat sa asteptati ca acestia sa va gaseasca printre zecile/sutele de concurenti.
Din start aveti un avantaj extraordinar de mare fata de concurentii dumneavoastra.
Pai tata eu ce am de vanzare? Adica daca imi trimiti oferta prin care zici ca imi vinzi produsele, cui sufletu' meu trimiti celelalte mailuri? La kinderii de pe messenger si de pe hi5.com?
Pretul pentru o astfel de promovare este de 800 RON.
Asta fu probabil in loc de gluma zilei. Sa zicem 8 ron? Nope, nici macar atat nu merita :)
Bafta.
Am mai spus si repet: mereu ma intereseaza metodele de convigere ale politicienilor, in stil "esti oaie, deci votezi", aplicabile de regula la vot.
Nu departe de ei sunt "anume specialisti cu aroma de peste" (oferta lu peste) care au un stil sublim sa convinga persoana fizica sau juridica de necesitatea unui anume serviciu, cum ar fi cel primit cu cateva zile pe mail, evident in bulk yahoo:
Este bine de stiut ca cea mai bunamodalitate de a promova ceva este prin e-mail marketing.
Bine ca nu a zis ca a aparut un site numit google pe care gasesti tot ce te intereseaza ;)De ce ?
Daca trimiteti un e-mail la cateva milioane de romani, acestia il vor primi instant si il vor citi cand isi vor verifica casuta de e-mail.
Foarte important de stiut este ca cei mai multi isi verifica emailul in maxim 24 de ore.
No hai nu ma zapaci. Iote ca il deschisai dupa 1 sapt si se ducea si de acolo fiind intrat direct in bulk/spam la yahoo.
Deci din momentul in care ati trimis acel mesaj, cateva milioane de romani il vor vedea in maxim 24 de ore.
Evident o mare parte dintre acestia vor fi interesati de ce aveti de oferit si va vor deveni clienti imediat.
Cu plata la salariu sau cu cardul?
Daca sunteti interesat de o promovare de acest gen, va pot oferi un serviciu cum nu ati mai vazut pana acum.
Pot trimite pentru dumneavoastra un mesaj catre 2 milioane de romani prin e-mail.
Acest mesaj va ajunge in proportie de 85% in inbox.
Promiti? Din cele 2 milioane vad ca 8 au ajuns tot la mine, pe diferite conturi de email pe care le administrez. Dupa cum vad, in inbox nu ai intrat nici asta.Pot trimite pentru dumneavoastra un mesaj catre 2 milioane de romani prin e-mail.
Acest mesaj va ajunge in proportie de 85% in inbox.
Este mult mai simplu ca persoanele care sunt interesate de ce anume vindeti dumneavoastra, sa fie instiintate printr-un e-mail, decat sa asteptati ca acestia sa va gaseasca printre zecile/sutele de concurenti.
Din start aveti un avantaj extraordinar de mare fata de concurentii dumneavoastra.
Pai tata eu ce am de vanzare? Adica daca imi trimiti oferta prin care zici ca imi vinzi produsele, cui sufletu' meu trimiti celelalte mailuri? La kinderii de pe messenger si de pe hi5.com?
Pretul pentru o astfel de promovare este de 800 RON.
Asta fu probabil in loc de gluma zilei. Sa zicem 8 ron? Nope, nici macar atat nu merita :)
Bafta.
27 noiembrie 2009
Infiintare pfa
Din seria "imi fac firma".
Desi de actualitate si corect ar fi fost infiintare intreprindere individuala, microintreprindere, platitor de tva, neplatitor de tva...
Durere mare, mai ales cand nu te pricepi la termenii contabili si juridici. Bine ca exista firme specializate in infiintare de pfa, isi merita banii.
Sau, pentru cei cu mai multa rabdare le recomand 2 linkuri aprobate ca ok de echipa de consilieri personali:
http://beta.e-facturi.net
ca versiune beta la http://blog.e-facturi.net
Desi de actualitate si corect ar fi fost infiintare intreprindere individuala, microintreprindere, platitor de tva, neplatitor de tva...
Durere mare, mai ales cand nu te pricepi la termenii contabili si juridici. Bine ca exista firme specializate in infiintare de pfa, isi merita banii.
Sau, pentru cei cu mai multa rabdare le recomand 2 linkuri aprobate ca ok de echipa de consilieri personali:
Înfiinţare PFA
Cât costă înfiinţarea PFA
De avut in vedere si programul online de generat facturi, de care am aflat tot aici:http://beta.e-facturi.net
ca versiune beta la http://blog.e-facturi.net
Sa vorbim despre afacerile online?
O inteleapta vorba din batrani: "Te-ai nascut in pielea goala. Ce-ai pe tine ai castigat".
Cu regret sloganul Online Business Forum nu imi apartine, dar il gasesc foarte inspirat: hai s@ vorbim despre @f@ceri online!.
Simplu si eficient, evenimentul si-a propus ca scop "sa vorbim". Doar atat.
Ce au invatat participantii, e castigul lor personal.
Cu alte cuvinte mi-a placut in draci, motiv pentru care de cateva zile lucrez sa imi fac firma/pfa, fiind deja intr-o faza destul de avansata.
Deci super fain la obf.ro mures: mureseni de-ai mei din medii destul de diferite: cu afaceri online, fara afaceri online si investitori interesati de acest mediu, alaturi de vorbitori.
Toti am avut "cel putin" de invatat.
In cazul meu efectul e clar: imi fac firma de servicii seo :)
Simplu si eficient, evenimentul si-a propus ca scop "sa vorbim". Doar atat.
Ce au invatat participantii, e castigul lor personal.
Cu alte cuvinte mi-a placut in draci, motiv pentru care de cateva zile lucrez sa imi fac firma/pfa, fiind deja intr-o faza destul de avansata.
Deci super fain la obf.ro mures: mureseni de-ai mei din medii destul de diferite: cu afaceri online, fara afaceri online si investitori interesati de acest mediu, alaturi de vorbitori.
Toti am avut "cel putin" de invatat.
In cazul meu efectul e clar: imi fac firma de servicii seo :)
Etichete:
afaceri,
evenimente,
online,
proiecte online
De vot
Ca sa nu uit cu cine votai.
Logic si firesc, era sa votez cu cineva care a facut ceva sau avea capacitatea sa demonstreze ca a facut ceva care sa ma determine sa pun stampila, asta insemnand "da, sunt de acord sa platesc omul respectiv ca sa ma conduca".
Fiind vorba de partide si oameni cu traditite, se pare ca nimeni nu mi-a demonstrat ca a facut ceva pentru mine sau ca poate face in timp util. Atunci de ce sa-i platesc voluntar?
Cine analizeaza mai atent, inclusiv pe actualul blog, de 20 de ani o tinem numai in crize. Pe vechiul blog 360 yahoo, parca avusesem tag "criza", cu mult timp inainte sa apara si criza financiara. Normal, intrebarea fireasca: daca nu sunt capabili sa conduca o tara si o tin doar in crize, la ce puii mei il mai impuscara pe presedintele Nicolae Ceausescu?
Alt aspect, un fel de programare subliminala. Nice try.
In mod normal trebuia sa "mergem la vot". Dar de aici s-a migrat spre "mergem la alegeri". Un drac. Nu ma uit acu in DEX, dar termenii sunt total diferiti.
Pe concret, in seara cu alegerile am fost la noul club Jackson din Tg Mures, deschis din 20 noiembrie 2009 unde la cafia am avut posibilitatea sa aleg intre zahar brun si zahar normal. Asta da, am ales. La presedinte, nu puteam sa aleg, maxim sa propun, respectiv sa votez.
Alt aspect, legat de cui s-a adresat campania.
Cu siguranta ca nu mie.
Nu pricepui de unde si pana unde mai multe poze si afise cu persoana candidata la postul de presedinte de stat ar trebui sa te determine sa pui stampila pe el. Sa fii indexat google maps panourile si tot nu vedeam decat o poza sau un simbol.
Tot de zona asta, cu tot hau-haul gen "tebuie sa votezi", "hai la vot" nici o institutie de stat, neguvernamentala sau partid oarecare nu s-a gandit sa ajute omul atunci cand cauta "unde votez?". Inainte sa plec la Online Business Forum, chiar am cautat "unde votez?" in speranta ca voi gasi o locatie apropiata pe traseu, lucru mentionat chiar de vinerea trecuta in recomandarile saptamanale.
Email spam electoral: zero.
La tone de spam pe care le primim, cred ca as fi dorit sa primesc un email de la un partid/candidat care sa-mi spuna cine e, ce a facut si cum ma va reprezenta. Si totusi, pe partea asta un mare zero. De ce? Banuiesc ca nu au vrut sa fie intrebati "da' pana acu ce facusi pt mine?".
Deci comunicare zero, lucru care imi aminteste de ceva gen "esti oaie, deci votezi".
Iote ca nu ma simti destul de oaie. In concluzie, sa vedem cum ma convinge PSD ca a facut sau va face ceva pt mine.
Don Basescu pica din start: O persoana publica, platita din bani publici, sub nici o forma nu are voie sa se adreseze cu "tiganca imputita". Ai nervi tata, stai acasa, lasa pe altii mai buni. Culmea e ca si UE, EU au acceptat in "poza de grup" un presendinte de stat cu un astfel de comportament.
Adica... si ei tot la fel? ;)
Logic si firesc, era sa votez cu cineva care a facut ceva sau avea capacitatea sa demonstreze ca a facut ceva care sa ma determine sa pun stampila, asta insemnand "da, sunt de acord sa platesc omul respectiv ca sa ma conduca".
Fiind vorba de partide si oameni cu traditite, se pare ca nimeni nu mi-a demonstrat ca a facut ceva pentru mine sau ca poate face in timp util. Atunci de ce sa-i platesc voluntar?
Cine analizeaza mai atent, inclusiv pe actualul blog, de 20 de ani o tinem numai in crize. Pe vechiul blog 360 yahoo, parca avusesem tag "criza", cu mult timp inainte sa apara si criza financiara. Normal, intrebarea fireasca: daca nu sunt capabili sa conduca o tara si o tin doar in crize, la ce puii mei il mai impuscara pe presedintele Nicolae Ceausescu?
Alt aspect, un fel de programare subliminala. Nice try.
In mod normal trebuia sa "mergem la vot". Dar de aici s-a migrat spre "mergem la alegeri". Un drac. Nu ma uit acu in DEX, dar termenii sunt total diferiti.
Pe concret, in seara cu alegerile am fost la noul club Jackson din Tg Mures, deschis din 20 noiembrie 2009 unde la cafia am avut posibilitatea sa aleg intre zahar brun si zahar normal. Asta da, am ales. La presedinte, nu puteam sa aleg, maxim sa propun, respectiv sa votez.
Alt aspect, legat de cui s-a adresat campania.
Cu siguranta ca nu mie.
Nu pricepui de unde si pana unde mai multe poze si afise cu persoana candidata la postul de presedinte de stat ar trebui sa te determine sa pui stampila pe el. Sa fii indexat google maps panourile si tot nu vedeam decat o poza sau un simbol.
Tot de zona asta, cu tot hau-haul gen "tebuie sa votezi", "hai la vot" nici o institutie de stat, neguvernamentala sau partid oarecare nu s-a gandit sa ajute omul atunci cand cauta "unde votez?". Inainte sa plec la Online Business Forum, chiar am cautat "unde votez?" in speranta ca voi gasi o locatie apropiata pe traseu, lucru mentionat chiar de vinerea trecuta in recomandarile saptamanale.
Email spam electoral: zero.
La tone de spam pe care le primim, cred ca as fi dorit sa primesc un email de la un partid/candidat care sa-mi spuna cine e, ce a facut si cum ma va reprezenta. Si totusi, pe partea asta un mare zero. De ce? Banuiesc ca nu au vrut sa fie intrebati "da' pana acu ce facusi pt mine?".
Deci comunicare zero, lucru care imi aminteste de ceva gen "esti oaie, deci votezi".
Iote ca nu ma simti destul de oaie. In concluzie, sa vedem cum ma convinge PSD ca a facut sau va face ceva pt mine.
Don Basescu pica din start: O persoana publica, platita din bani publici, sub nici o forma nu are voie sa se adreseze cu "tiganca imputita". Ai nervi tata, stai acasa, lasa pe altii mai buni. Culmea e ca si UE, EU au acceptat in "poza de grup" un presendinte de stat cu un astfel de comportament.
Adica... si ei tot la fel? ;)
Etichetarea pneurilor din noiembrie 2012
Ocazie cu care inaugurez tag "amintiri din viitor".
Prins cu alte lucruri, inclusiv cautarea de cauciucuri de iarna la pachet cu zona unde temperatura e stabila (sub 10 grade, recomandat pt montarea anvelopelor de iarna), nu am timp sa citesc tot articolul Etichetarea pneurilor vine în sprijinul consumatorilor de la Amos News:
Începând din noiembrie 2012, toate pneurile noi de maşini care se vor vinde în Europa vor fi clasificate şi etichetate după următoarele criterii: eficienţa din punct de vedere al consumului de combustibil, gradul de aderenţă la terenul umed şi silenţiozitatea acestora. Etichetarea este similară cu cea pentru electrocasnice precum frigiderele, iar cumpărătorii vor putea compara caracteristicele pneurilor înainte de achiziţionarea acestora.
Parlamentul a adoptat miercuri propunerea de regulament, după ce deputaţii şi preşedinţia Consiliului au negociat deja un acord la începutul lunii octombrie. Raportorul PE Ivo Belet (PPE, Belgia) a apreciat avantajele acestei legislaţii, declarând că "noul sistem de etichetare este o măsură simplă cu avantaje clare atât pentru mediu, cât şi pentru consumatori." Costurile pentru producători ar trebui să fie minime, a mai adăugat acesta.
Eficienţa consumului de combustibil şi aderenţa la terenul umed. Similar cu etichetarea electrocasnicelor, etichetarea pneurilor se va baza pe coeficientul de rezistenţă, cu scara de la „A” (verde, performanţă bună) la „G” (roşu). În afară de menţionarea eficienţei consumului de combustibil, etichetarea va oferi informaţii despre performanţa pneurilor la teren umed şi despre zgomotul exterior de rulare în decibeli.
Începând cu noiembrie 2012, furnizorii de pneuri C1, C2, şi C3 (pentru autoturisme, autovehicule utilitare uşoare şi autovehicule grele pentru transport de mărfuri) trebuie să indice clasa de eficienţă a consumului de combustibil, clasa de zgomot exterior de rulare şi valoarea măsurată a acestuia precum şi, dacă este cazul, clasa de aderenţă pe teren umed în materialele tehnice promoţionale, inclusiv pe paginile de internet ale acestora. Această cerinţă nu se aplică pneurilor reşapate, pneurilor profesionale de teren pneurilor proiectate să fie montate numai la vehicule destinate exclusiv curselor.
Toate pneurile C1 şi C2 produse după 1 iulie 2012 trebuie să deţină un autocolant sau o etichetă atunci când acestea sunt furnizate magazinelor sau unui service auto.
Spre deosebire de frigidere, pneurile, de obicei, nu sunt expuse în magazine. Din acest motiv, comercianţii vor fi obligaţi să arate cumpărătorilor etichetarea înainte de achiziţionarea pneurilor şi aceasta să apară pe factură sau ca anexă la factură.
Pneuri mai silenţioase. În vederea promovării pneurilor silenţioase, Parlamentul a negociat reproiectarea pictogramei privind valoarea măsurată a zgomotului exterior de rulare, care va fi ilustrat de către un număr crescător de unde emise dintr-un difuzor. De exemplu, pneurile silenţioase pentru autoturisme, care produc un zgomot mai redus de 68 decibeli, vor fi etichetate cu o undă neagră şi două albe.
Stimulente pentru economisirea de combustibil. Măsuri de stimulare în vederea promovării pneurilor performante vor fi decise la nivel naţional. În principiu, statele membre vor putea oferi stimulente doar pentru pneurile etichetate cu cel puţin clasa "C" în ceea ce priveşte atât eficienţa consumului de combustibil, cât şi aderenţa pe teren umed.
Având în vedere că aproximativ 25 % din emisiile totale de CO2 provin din transportul rutier, reducerea intensităţii energetice şi a emisiilor de dioxid de carbon provenind de la vehicule reprezintă o provocare majoră pentru UE.
Pneurile determină între 20 şi 30 % din consumul total de combustibil al vehiculelor şi o mai mare durabilitate a pneurilor ar trebui, aşadar, considerată ca făcând parte din abordarea integrată privind reducerea consumului de combustibil şi a emisiilor provenite din transportul rutier.
Sursă: Biroul Parlamentului European in Romania
Prins cu alte lucruri, inclusiv cautarea de cauciucuri de iarna la pachet cu zona unde temperatura e stabila (sub 10 grade, recomandat pt montarea anvelopelor de iarna), nu am timp sa citesc tot articolul Etichetarea pneurilor vine în sprijinul consumatorilor de la Amos News:
Începând din noiembrie 2012, toate pneurile noi de maşini care se vor vinde în Europa vor fi clasificate şi etichetate după următoarele criterii: eficienţa din punct de vedere al consumului de combustibil, gradul de aderenţă la terenul umed şi silenţiozitatea acestora. Etichetarea este similară cu cea pentru electrocasnice precum frigiderele, iar cumpărătorii vor putea compara caracteristicele pneurilor înainte de achiziţionarea acestora.
Parlamentul a adoptat miercuri propunerea de regulament, după ce deputaţii şi preşedinţia Consiliului au negociat deja un acord la începutul lunii octombrie. Raportorul PE Ivo Belet (PPE, Belgia) a apreciat avantajele acestei legislaţii, declarând că "noul sistem de etichetare este o măsură simplă cu avantaje clare atât pentru mediu, cât şi pentru consumatori." Costurile pentru producători ar trebui să fie minime, a mai adăugat acesta.
Eficienţa consumului de combustibil şi aderenţa la terenul umed. Similar cu etichetarea electrocasnicelor, etichetarea pneurilor se va baza pe coeficientul de rezistenţă, cu scara de la „A” (verde, performanţă bună) la „G” (roşu). În afară de menţionarea eficienţei consumului de combustibil, etichetarea va oferi informaţii despre performanţa pneurilor la teren umed şi despre zgomotul exterior de rulare în decibeli.
Începând cu noiembrie 2012, furnizorii de pneuri C1, C2, şi C3 (pentru autoturisme, autovehicule utilitare uşoare şi autovehicule grele pentru transport de mărfuri) trebuie să indice clasa de eficienţă a consumului de combustibil, clasa de zgomot exterior de rulare şi valoarea măsurată a acestuia precum şi, dacă este cazul, clasa de aderenţă pe teren umed în materialele tehnice promoţionale, inclusiv pe paginile de internet ale acestora. Această cerinţă nu se aplică pneurilor reşapate, pneurilor profesionale de teren pneurilor proiectate să fie montate numai la vehicule destinate exclusiv curselor.
Toate pneurile C1 şi C2 produse după 1 iulie 2012 trebuie să deţină un autocolant sau o etichetă atunci când acestea sunt furnizate magazinelor sau unui service auto.
Spre deosebire de frigidere, pneurile, de obicei, nu sunt expuse în magazine. Din acest motiv, comercianţii vor fi obligaţi să arate cumpărătorilor etichetarea înainte de achiziţionarea pneurilor şi aceasta să apară pe factură sau ca anexă la factură.
Pneuri mai silenţioase. În vederea promovării pneurilor silenţioase, Parlamentul a negociat reproiectarea pictogramei privind valoarea măsurată a zgomotului exterior de rulare, care va fi ilustrat de către un număr crescător de unde emise dintr-un difuzor. De exemplu, pneurile silenţioase pentru autoturisme, care produc un zgomot mai redus de 68 decibeli, vor fi etichetate cu o undă neagră şi două albe.
Stimulente pentru economisirea de combustibil. Măsuri de stimulare în vederea promovării pneurilor performante vor fi decise la nivel naţional. În principiu, statele membre vor putea oferi stimulente doar pentru pneurile etichetate cu cel puţin clasa "C" în ceea ce priveşte atât eficienţa consumului de combustibil, cât şi aderenţa pe teren umed.
Având în vedere că aproximativ 25 % din emisiile totale de CO2 provin din transportul rutier, reducerea intensităţii energetice şi a emisiilor de dioxid de carbon provenind de la vehicule reprezintă o provocare majoră pentru UE.
Pneurile determină între 20 şi 30 % din consumul total de combustibil al vehiculelor şi o mai mare durabilitate a pneurilor ar trebui, aşadar, considerată ca făcând parte din abordarea integrată privind reducerea consumului de combustibil şi a emisiilor provenite din transportul rutier.
Sursă: Biroul Parlamentului European in Romania
Etichete:
amintiri din viitor,
auto,
autoturisme,
masini,
standarde
Abonați-vă la:
Postări (Atom)