12 mai 2013

Fun cu facebook: papuci recunoscuti ca fata de om

Tehnologia recunoastere faciala facebook
felul in care facebook recunoaste fata umana

De acord cu ultimele inovatii in materie de tehnologia care recunoaste fata umana. Dar parca totusi, neste sandale de vara pentru barbati sunt destul de departe de 2 ochi, un nas si o gura.


In acest post vom descoperi felul in care facebook recunoaste fata umana (unchiule google, cadou de la nepoti din care poti invata).

Scurt istoric:
Se spune ca ochelelarii de culoare galbena ajuta la o vizibilitate mai buna pe timp de noapte. Stiind ca ajung in Predeal in mod invariabil noaptea... am zis sa testez din timp.
Ma duc la Rewe Peny sa-mi iau nepoata pentru a ma ajuta la alegerea ochelarilor: cica nu poate sa vina la Rewe Billa ca e alt Rewe.
Merg la Rewe Billa, le zic ca am card Peny (nu impresioneaza) si intreb domnita daca ochelarii sunt unisex. Nu stie. Dar sunt galbeni si sigur nu expira.
Fac un drum de Herculane pentru a testa pe timp de zi noile anvelope de vara Firestone Multihawk, 155/65/R13 (va zic pe tel de unde, preturi mult mai mici).
Revin in parc in asteptarea noptii, unde am onoarea de a ma intalni cu un fotograf profesionist din Orsova
Sedinta foto cu Matiz.
Pun pozele pe facebook si minune, mare minune: imi recunoaste papucul de vara ca si "fata de om" :)

Intr-o oarecare ordine:

Incarc album cu un superb Matiz de culoare golden yellow:
Album foto cu daewoo matiz golden yellow
Album foto Matiz
Evident, in album facebuc Pasiuni.

Nu m-am prins de ce, facebook face o pasiune pe papucul meu unde recunoaste o fata. Am zis ca mi se pare, dar cu zoom arata cam asa:
Fata de om? A cui?

Am zis: Yoi, cum naiba ma taguiesc de 2 ori in aceeasi imagine? Sorin X 2? :) Speram sa mi se para.

Cert e ca in final, dupa descrieri si alte minuni, facebook chiar insista sa-i spun fata cui apare in imagine:
Sandale cu fata de om :)
La rezolutie originala:
Sandale cu fata de om
Sandale, picior stang si drept
Unde marea mea dilema este: de ce piciorul stang e mai uman? :)

Mai jos, inca 2 imagini din aceeasi sedinta foto, unde sandalele nu au fost recunscute ca fata umana:

Sandale
Sandale barbati, fara fata, picior stang

Sandale, saboti barbati langa roata matiz golden yellow, 155/65/R13

De analizat si pe viitor comportamentul facebook.
Cu certitudine acum garantia ca papucii sunt din piele.

Macar stangul :)



Niciun comentariu: