24 septembrie 2009

Marketing Director Seeking Employment

Aham, pe engleza ca e doar pentru cunoscatori.

Rar ai ocazia sa auzi la tv despre un site, iar despre un site deosebit si mai rar.

Este vorba de Hire Carmen hirecarmen.ro un CV online al unei doamne cu multa greutate, daca stam sa-i urmarim activitatea.

Am auzit de site la Antena 1, ocazie cu care macar aici am vazut cat de "proaspete" sunt stirile.
Adica site-ul e destul de vechi, are Google cache din 19 Septembrie si toate paginile indexate, dar abia astazi a aparut ca noutate la stiri.

Ziceau ca doamna si-a pus CV-ul pe unul sau doua panouri publicitare din Bucuresti. Din reflex am remarcat site-ul in stire, asa ca am intrat imediat pe el.

Ca om de SEO, imediat cu ochii la meta :) si nu numai.

Site-ul arata super fain, profesional, acesta fiind motivul care m-a facut sa-l amintesc si sa-l recomand (poate si maine? ;)) ca model pentru cei ce vor profesionalism.

Si tot ca om de SEO, nu am putut sa nu remarc, alaturi de mesajul simplu, profesional si faptul ca doamna nu doreste doar un job ci este si interesata de statisticile oferite Google Analytics.

Adica initial am urmarit meta ca sa incerc sa inteleg dupa ce cuvinte targeteaza. Nu am remarcat.
In schimb... ochii au cazut imediat pe H1 si H2.

Superfain, super de recomandat.

Chiar mi-a placut.

Niciun comentariu: