Am ras azi in draci vazand rezultatele afisate de google la cautari. Cat o fi vinul ala de bun, parca totusi nu are specificatii tehnice :))
Amuzanta faza chit ca e vorba de greutati inevitabile si uneori imposbilitatea de a impaca si capra si varza, adica si utilizatorul si robotul de cautare google.
In cazul acesta a fost vorba de mai mult, respectiv de meniuri universale pentru toate tipurile de magazine online.
Practic ma interesase la Florin cu magazinul de Cadouri Barbati cum se comporta in timp punctul pus in "title".
Asa am ajuns pe pagina lui cu http://www.myman.ro/magazin-online-barbati/idei-cadouri/vin-alb-feteasca-regala-tutova-1986.html Vin alb Feteasca Regala Tutova 1986 , la cautatarea dupa "Vin alb Feteasca Regala Tutova 1986", o expresie cu un numar relativ mic de cautari.
Vad ca punctul dinaintea expresiei "Cadouri online" nu a impiedicat afisarea normala in motorul de cautare google a valorii din title:
title: Vin alb Feteasca Regala Tutova 1986. Cadouri online
De ce este totusi pe pozitia 3?
Dupa cum se poate vedea la rezultatul concurentului care ocupa prima pozitie in google (si 2, in felul in care am cerut afisarea), shopmania a inclus in meta keywords si meta description si aceasta expresie, chiar daca din automatizari a iesit o fisare destul de neclara pentru utilizator, afisare care m-a amuzat prin felul in care e afisata si m-a facut sa scriu acest articol.
Deci in plus, o are si in meta name keywords.
Pe concret, Florin a neglijat sa introduca aceasta valoare la el in meta keywords, chiar daca il are in meta description:
meta name="keywords" content="cadouri, barbati, magazin online, vin, vinuri, cadou vin, vin vechi, vin vechi romanesc">
meta name="description" content="Feteasca Regala Tutova 1986 face parte din categoria vinurilor albe, seci ce se evidentiaza prin pro. Cadouri online">
Cine spunea ca meta keywords nu mai are valoare?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu