5 martie 2007

Pizza buna la Real

Start Writing Reviews

Nu prea stiam ce si cum se foloseste, desi yahoo spune clar la What are reviews?

What are reviews and how do I share them?
Reviews are a way for you to give others recommendations – or not – for products, businesses, and services.
You can write a review and post a rating on Yahoo! Travel, Games, Shopping or Local. These reviews will automatically appear on your Yahoo! 360° page. And people who are connected to you in Yahoo! 360° will also know when you update a review.

Interesanta e partea cu

"A new review will not display immediately on the Yahoo! service or on Yahoo! 360°. Each review goes through an approval, so it may take several days before your review appears on Yahoo"

Deci sa vedem.

Ca tot am auzit de pizza buna de la Real.

In Tirgu Mures, mai mult de placere fac shopping la hypermarketul Real. Informatii peste tot, oameni amabili, oferta bogata atat la ei cat si la magazinele care vand in spatiul lor. Ai de unde sa alegi.

Am tot auzit de pizza lor buna, la patrat, dar uite ca nu am avut timp sa o incerc pana nu s-a confirmat si de prieteni care sunt clienti ai hypermarketuylui de la Real Timisoara.

Recunosc ca inca sunt fidel pizzeriei mele de la parter, respectiv Gran Canaria, asa ca nu am avut ocazia sa incerc pizza Real. Poate odata ma supar pe ei daca nu aduc pizza la vecinul de la etajul 4. Gran Canaria Tirgu Mures in mod curent livreaza si pizza la domiciliu. Odata am sunat si "nu prea au vrut" sa urce cu liftul cateva etaje, chit ca sunt vecinii mei.

Dar ca idee, trebuie neaparat incercata si pizza de la Real, ca prea multi o lauda

ups? am activat Start Writing Reviews si se pare ca pot face comentarii doar la zonele specifice care tin de yahoo.

Niciun comentariu: