22 ianuarie 2007

PR work - zile de nastere


Adica zilele de nastere ale prietenilor, colegilor si altele care se uita.
Tot am zis ca imi actualizez agenda si uite ca deja am sarit peste ziua de nastere a lui Romulus, colegul de la Club Daewoo (Cielo-zaur). Asa ca incep cu el pe moment.

Ianuarie
18 January 1970 Romulus, YM cromialro, Cielo-zaurist

Februarie

Martie
13 Martie 1976, Claudiu Gamulescu, CFR-ozaurus Trenozaur (sau Tirnanozaur?)


Aprilie
1 Aprilie, Mon Cri Cri d'amour, perpedosaururus



Mai
 3 May 1975 Adi, Matiz-aur.
8 Mai 1972, Schela , Dacozaur (Cielozaur, update 2010
13 Mai 1972, Sorin Frumuseanu (blog's owner), Buburuzaurus-Matizaurus
(ziua mea, o trec dupa ce-mi fac My wish list, Matiz-aur, poate si Dacia-zaur (daca prind pensia cu ea si nu o vand pana atunci).
facut wishlist

Iunie

4 June 1969 Seba, YM varosebastian, zodie Matiz-aur


Iulie
19 iulie 1970, Ileana, Mergedesaur

August

Septembrie

Octombrie


Noiembrie

24 November 1982, Raul, YM rat_66_2000, zodie Tico-zaur


Decembrie

Au iesit 12 luni? Sper.

... de editat pe parcurs (de trecut in agenda )

2 comentarii:

ilea spunea...

Te rog, treci si data ta de nastere aici!
E in luna Mai, ce zi? 5, 16, 20, 29?
Era sa uit...a mea e in iulie...!!!
O sa te sun sa-ti urez ceva...vrei?
always,
Lina

Getasziblk spunea...

si eu ,si eu :)13 .05 .68