16 septembrie 2006

Strategie de online marketing a la Magrini

Primesc un newsletter interesant, cu noutati din zona marketing online, motoare de cautare, strategii, noutati.

Remarc prezentarea unui motor de cautare nou, aflat inca in faza beta, care in plus ofera si asistenta online.

Intru pe site si remarc de la inceput oarece reclame cam maricele la Mortgage Loans, Financial Calculators si altele de genul. Asa ca prima tentatie e sa caut referinte despre acest nou motor de cautare pe site-urile specializate.

Mi-am amintit insa de o lectie din cursurile private de marketing online ale maestrului in dezvoltare si promovare web Claudiu Gamulescu: "Simplifica, simplifica, simplifica".

Simplific si eu si dau cautari fara asistent dupa cuvinte si expresii ale caror rezultate le cunosteam pe principalele motoare de cautare romanesti sau internationale. Obtin rezultate nerelevante, de multe ori trimiteri catre alte motoare de cautare. Next step: sa vedem cum merge si cu asistentii online. Foarte amabili, ma intreba ce caut si le dau detalii. Mi se ofera online o serie de rezultate obtinute cel mai probabil din cautari manuale. Deschid fiecare pagina si le comunic online de ce imi plac si de ce nu. Normal, la site-urile din reteaua proprie le spun ca sunt excelente si ca ma intereseaza si altele similare, pe care le deschid. Sunt transferat de vreo patru ori la asistenti specializati probabil pe un anume tip de cautari. In final le multumesc pentru ajutor si le ofer un punctaj maxim.


Strategie de online marketing a la Magrini:

Reiau cautarile fara asistent si ... psihoza, acum apar si site-urile proprii, comunicate ca excelente. In mai putin de 30 de minute, am inclus in bazele lor de date cateva site-uri proprii, fara nici o bataie de cap, asteptari sau munca de convingere.

Voi continua acest research pentru a vedea daca site-urile respective vor ramane acolo in timp.


Sefe: Pana la Craciun nu e chiar asa de mult. Poate ma ai in vedere cu vreo prima.


Nota:

Pentru cei ce nu stiu, Magriniul este cea mai importanta zona din Municipiul Orsova pentru simplul motiv ca acolo am locuit sau voi locui eu. In plus, de acolo aveam si o panorama excelenta a zonei California, din acelasi municipiu.

Daca ajungi pe aici Gogutule: zona chiar e super pt instalare antena internet wireless, poate o punem de un business.

Niciun comentariu: