15 iulie 2009

Cum convingi vizitatorii sa posteze pe forum

Cum convingi vizitatorii sa posteze pe forum?

Grea intrebare, multiple posibilitati, calcule, statisitici, comparatii, teste...

Dar cea mai amuzanta tocmai am gasit-o aseara pe Forum SEO Pedia si dupa ce am tot trimis-o pe email, m-am hotarat sa o postez si aici pentru ca mai rar asa raspuns:

- cu intrebari (topicuri) care sa le trezeasca interesul
- contra unei sume de bani
- sub amenintarea cutitului

Cri-mi-naaaaal!!!
Si atentie, sunt oameni de SEO :)

Ziceam ceva de postat mai des? Se pare ca ma tin de cuvant.Metode de convingere postare

4 comentarii:

Ionut spunea...

Penal, prin cuvantul asta cred ca am zis tot :))

forumdefotografie.com spunea...

daca zici ca :
"
- cu intrebari (topicuri) care sa le trezeasca interesul
- contra unei sume de bani
- sub amenintarea cutitului

Cri-mi-naaaaal!!!"

e crima ce sfaturi ai da tu pentru un forum la inceput de drum? ti-ai cumparat un domeniu ai instalat cateforiile , sa zicem ca ti-ai pus si un seding decent, care sunt pasii pentru a ajunge pana la 3 posturi/zii din partea membrilor?

Sorin Frumuseanu spunea...

Similar cu un magazin online sau offline, sau, why not, o discoteca.

Initial faci un studiu sa vezi daca e interes sau nu pentru cele servicii, produse, informatii.

Daca nu e interes, nu are rost sa faci un forum.

Sorin Frumuseanu spunea...

Acum vad ca te intereseaza un forum de fotografie.
Ok, ce aduce ceva nou fata de cele existente? De ce e mai bun, ce ofera in plus?
Arunca un ochi aici http://www.seoextendserv.ro/pagina_scop_site.htm
Prin analogie, un forum de seo http://forum.seopedia.ro
Multi au vrut sa faca altele noi. Ca sa ce? :)