14 decembrie 2006

yahoo multi messenger

Yahoo Multimessenger

In seara asta vad ca yahoo messenger a trecut la versiunea 8.1.0.209. Nimic spectaculos deocamdata. Important e ca modificarea pt mai multe conturi de yahoo in acelasi timp active e inca functionala.

Pare sa fie destul si inca nu se justifica folosirea altui program de yahoo multi messenger. Pare mai simplu de facut mica modificare in registrii decat instalarea vreunui client mai mult sau mai putin dubios.

Modificarea simpla pentru mai multe sesiuni de yahoo messenger, pentru windows:

Cu YM oprit: Start -> Run -> regedit ->ok
In HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\Pager\Test se adauga o valoare de tip DWORD denumita "Plural" setata la o valoare diferită de 0.

Modificarea pentru anulare banner din YM:
Cu YM oprit: Start -> Run -> regedit ->ok
In HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\pager\YUrl se adauga un nou string numit "Messenger Ad" cu valoarea: *

7 comentarii:

yulyus1 spunea...

este bine venit multi messingerul pt.ca in multe case exista mai multe persoane 2,3,4 care simultan pot sta in conectati!

mў ♥ spunea...

Am citit articolul ...si dupa ce sunt facute modificarile in regedit, ce trebuie facut ca sa te poti conecta pe mai multe conturi?

sorin frumuseanu spunea...

e destul sa relansezi de "x" ori yahoo mess (valoarea adaugata in registrii). O sa deconecteze pt cateva secunde sesiunile de yahoo messenger active. Personal am folosit valoarea 6, dar nu am deschis mai mult de 3 useri niciodata

bayetasu cyupanezu spunea...

id meu sete razvan_18ani va astept feteleeeee

sorin frumuseanu spunea...

din cate stiu eu... fetele sunt in parcuri

ilea spunea...

Sorinel, daca gasesti ceva mai bun decat Yahoo, care sa mearga mai repede...atunci spune-mi te rog! merg si eu acolo!
dar se pare ca si tu tot pe yahoo stai, deocamdata...

sorin frumuseanu spunea...

Conexine la zapp de 39$ + un firewall bun :) O formatare la 3 luni la pc insa... ajuta extrem de mult.