19 decembrie 2006

E-mail marketing

Sute de emailuri pe zi, unul mai frumos ca altul.
Spam, alerte, tot felul de minuni ascunse cu mai multa sau mai putina arta in articole gen newsletter.
Dar mai ales spam.
Cum spunea si Bogdan Manolea comert-electronic.weblog.ro/2005-12-06/57653/Problemele-de-fond-ale-legii-comertului-electronic.html in blogul Problemele de fond ale legii comertului electronic - Discutie despre legislatia in comertul electronic si ce se poate face pentru imbunatatirea domeniului, nu prea ai ce sa le faci.
Am ramas totusi surprins de un email cu subiect "sorin cat ai castigat in 2006?".
Nu ma mir ca a ajuns in bulk email.
Poate ca la ora asta ma simt putin "domnul sorin", poate ca acum nu am chef sa particip la sondaje si statistici.
Emailul nu spune mare lucru.
E vad doar ca vor o parte din timpul meu.
Voi deschide totusi emailul ca sa vad firma de consultanta care a aprobat trimiterea acestui gen de emailuri (daca au asa ceva) si eventual sa evit serviciile de promovare online oferite de firma respectiva.
Ei castiga acum, pe moment, un vizitator in plus, dar garantat vor pierde potentiale contracte de promovare online prin newsletter in viitor.

Niciun comentariu: