17 decembrie 2012

Multumiri backlinks.ro

Update la post "Si totusi directoarele web romanesti aproba", multumiri unui director web care chiar daca are oarece intarizieri, aproba tot (ce e insris corect, conform TOS): BackLinks.ro.


Asta pt ca prea multa lume se sperie de trimiterile masive in directoare web. La Romania ma refer si anume la inscrieri manuale in directoare.

Prea putin oameni de seo se gandesc si la felul in care administratorii de directoare lucreaza.

Marele/mic secret, pe care l-ar fi cunoscut doar daca ar fi lucrat vreodata in administrarea acestora: de regula se aproba ultimele venite.

In sensul acesta, am avut fericita surpriza sa primesc confirmarea de la un magazin online de rechizite si altul de papetarie online.


Initial am crezut si eu ca abia acum au ajuns la cei din anul 2010 si am fost tentat sa adaug firmele curente si amicii pe care ii mai ajut: Navigatii dedicate, Cazare Predeal, Director articole gratuit si evident fima mea de Servicii SEO.

Notificare: site existent. Acelasi anchor, acelasi text de descriere curenta.

Multumiri directorule backlinks.ro curaj oameni de seo :)

Un comentariu:

Petre spunea...

Recomand si eu acest director.