5 februarie 2012

Protest pentru cenzura Discovery

Protest pentru cenzurare emisiuni Discovery.

Ca tot sunt la moda protestele, iar intru un social si protestez impotriva unor emisiuni difuzate de Canalele Discovery.



Initial nu-mi placuse seria de emisiuni Dr. G, doctor legist si alte emisiuni unde aratau milimetrica greseala a infractorului.

Pai sa tot fie material de studiu, studiu de caz, ca sa vezi unde a gresit cineva si sa faci "mai bine". Infractiunea, din pacate.

Am zis hai sa-i las ca o lingura de "zeama de varza" intr-un butoi de miere...
Ca totusi emisiunile de la Discovery sunt superbe.

Si i-am lasat.

Pana cand, aseara, am vazut la stiri replica romaneasca la una din escrocheriile "prezentate" in emisiunea Escrocherii adevarate, (The Real Hustle).

Adeca vine sarlatanul cu coletul la casa unui magazin (offline) sa-i livreze un colet cu ramburs, fata de la casa nu vrea, sarlatanul teoretic suna patronul si fatuca il crede, fara confirmare.

Copie la indigo dupa infractiunea prezentata de Discovery la  Escrocherii adevarate.

S-a intamplat deja in Romania si e doar unul din modelele de a trage tepe.

De acord cu ideea de informare si prevenire a postulu de televiziune.

Tinand cont ca romanii sunt mereu super inventivi si, asa cum s-a si vazut", utilizeaza astfel de emisuni ca material de studiu, propun cenzurarea unor emisiuni Discovery.

Cu siguranta acest gen de emisiuni, indubitabil cu scop educativ, pe moment pot face mai mult rau decat bine. Cel putin romanilor din romania.

Cui propun...
Cine ma aude...

Macar am incercat :)

Niciun comentariu: