17 februarie 2010

Otevisme in retelele sociale | Retele sociale sub acoperire

Un articol interesant pe tema ultimelor trenduri razboaie, strategii, inovatii si tehnologii citit pe versiunea online business magazin.

Ce intereseaza aici:

Ora la care s-a trimis newsletterul. "Perfect pentru familia mea" ca targetare a unui segment specializat de cititori.

"reteaua... care n-a dat nici ea rezultatele scontate" - teste facute in retelele sociale care deruteaza in veselie enduserul final: compania interesata in achizitionare de publicitate sau dezvoltare a unei strategii in reteaua sociala respectiva. Sa nu uitam aici raposatul 360 yahoo care a trecut in zona de socializare dezvoltand oarecum vechile profile yahoo.

"problema imprietenirii online exact cum fac si celelalte retele deja existente: permite formarea unei comunitati ai carei membri sa interactioneze" - Deci cam acelasi lucru: dezvolta-te si in reteaua mea, trimite link (extern) si la reteaua mea :) Efectele le vezi peste ani, daca se obtin rezultatele scontate :)

De documentat pe tonele de gigabiti pe tema "valoroaselor linkuri" indirecte, uneori pe nofollow, din majoritatea retelelor sociale, cu exemplificare concreta twitter si facebook despre care tocmai am scris, cand aminteam de prezentul articol.

Strictly dpv SEO - cam frectie, dar de notat in aceasta afirmatie ca nu e exlclus sa am ceva ochelari de cal, din cauza targetarii activitatii strict pe activitati de search engine optimisation (SEO).

Ce mi-a placut in articolul de pe  www.businessmagazin.ro:

Google incepe lupta cu Facebook si Twitter

"...Google nu se lasa. Dupa mai multe incercari esuate de a se face remarcat in zona retelelor sociale, proprietarul celui mai mare motor de cautare din lume pariaza acum pe serviciul Buzz pentru a castiga din terenul pierdut... "

".. "Este un atac direct la adresa retelelor sociale, in general, si a Facebook in particular", spune Jeremiah Owyang, analist specializat in social media in cadrul companiei americane de consultanta Altimeter Group. Facebook si Twitter sunt primele nume care vin in minte drept termen de comparatie pentru Buzz, cel mai nou serviciu lansat saptamana trecuta de Google - o retea integrata in paginile Gmail, conceputa in incercarea companiei de a-si gasi totusi locul in piata socializarii pe internet. Buzz vine dupa semiesecul Orkut, reteaua lansata in 2004, care a devenit populara doar intr-un numar destul de restrans de tari, in special in Brazilia, si dupa achizitia Jaiku, un rival al Twitter, care n-a dat nici ea rezultatele scontate..." - tone de cuvinte noi,
actiuni care tin deja de istorie al caror studiu rapesc timp important unei companii noi interesate in actiuni si campanii publicitare.

"In linii mari, Buzz pune problema imprietenirii online exact cum fac si celelalte retele deja existente: permite formarea unei comunitati ai carei membri sa interactioneze pe paginile serviciului, sa vada pozele si clipurile
video ale prietenilor si sa faca schimb de link-uri cu informatii de pe internet."

"Gmail a fost dintotdeauna o uriasa retea sociala sub acoperire" :) Tare rau :) Subiect de discutat si la OTV pe tema marilor conspiratii internationale? Pacat ca nu au audienta targetata pe it.

"Serviciul face legatura intre viata personala si cea profesionala" - interesant, dar daca iar e ceva test, alta actiune sub acoperire?

Urez succesuri celor intersati in recalcularea strategiilor de publicitate online in viitoarea retea sociala.

Niciun comentariu: