4 mai 2008

SEO Stripper

Stripper

Despre Perfectionarea in industria de Search Engine Optimization in Romania tocmai am scris pe Locuri de munca si cariere.

Lumea se orienteaza si se reorienteaza profesional, indiferent de meseria de baza.

Unul din lucrurile care mi-a placut, a fost aparitia pe Forum SEO Romania a unui nou membru, si anume Antonio The Stripper de la Flamingo Boys:

Ma bucur de primire si sper ca din putinul pe care il cunosc sa contribui si eu cu ceva! M-am apucat de SEO acum vreo 4 ani si de 2 ani mai serios! Habar nu am la ce nivel sunt. Oricum in timp am observat ca nimeni nu stie totul,cu cat mai multe pareri cu atat mai bine! Curios ca pasiunea pentru SEO continua si a devenit ca un drog! Pe cand altii se joaca jocuri pe playstation cu orele asa stau eu la optimizare! Oare voi avea un viitor? Am fost cel mai bun model masculin din Romania in 1999, sunt stripper de 12 ani si unul dintre infiintatorii Flamingo Boys! Am avut chiar si agentie de modele am lucrat cu diverse agentii de publicitate si din totdeauna mi-am dorit sa promovez ceva! Si acel ceva a venit! Este SEO!

Cu scuzele de rigoare, confundasem Flamingo Boys cu baietii de la Taboo Boys pe care i-am vazut pe 29 martie in Tirgu Mures, alaturi de Alina Plugaru la Fantasy Show.

 
 

 Taboo Boys si fetele de la Budoar Taboo Boys Targu Mures Taboo Boys Tg Mures

 
 

Spotul Fantasy Show Alina plugaru:

 

 

Niciun comentariu: