19 iulie 2007

Alexandru Andries

Ghinion, nu am dat de videoclip cu Banica - Doar un craciun cu tine. Chiar nu are nimeni? O sa mai caut.
Dar daca tot era sa fie o melodie buna... atunci sa fie Alexandru Andries - E razboi Ioane, una din melodiile de pe un album vechi romanesc, aparut imediat dupa revolutie.
Chiar foarte departe de Stefan Banica nu e maestrul, mai ales ca in melodia "Am o problema" spune clar ca se simte "Stefan Banica".
Dar melodia asta o stiam de mult timp.
La comentariile de pa youtube, spunea cineva "imi place Andries". Buna glumita
E ca si cum ai spune "imi place Elvis Presley" pentru ca asta e Andries in muzica romaneasca. Sa vad cine are curaj sa ma contrazica

Videoclip Alexandru Andries - E razboi Ioane



Versuri Alexandru Andries - E razboi Ioane

E război, Ioane

Ce-i scandalul ăsta ? A strigat cineva ?
Cine-a tras cu puşca de mi-a speriat găina ?
Cine-a stîrnit praful ce-mi intră-n ochi acum ?
E turcul de-aici, sau cel de peste drum ?

Refren:
E război, Ioane, (da, da,)
E război, Ioane, (da, da,)
E război, Ioane,
La oaste hai...

Nu pot să plec acuma (da, da), în dezordine aşa (da, da)
Stai să-mi pun izmana sub canapea, (da, da)
Stai s-o strig pe Maria (da, da)
Să-i dau carnetul de CEC (da, da)
Că poate are nevoie de bani, şi eu plec
La război...

Refren:
E război, Ioane, (da, da,)
E război, Ioane, (da, da,)
E război, Ioane,
La oaste hai...

Ce nevoie-aveţi de mine (da, da,)
La armată, nu ştiu: (da, da,)
Nu ştiu să curăţ cartofi,
Nici limbi străine nu ştiu. (da, da,)

Nu ştiu să trag cu puşca (da, da,)
Şi nici să calc pantaloni, (da, da,)
Şi în corul Armatei
Aveţi destui afoni, da, da, la război

Refren:
E război, Ioane, (da, da,)
E război, Ioane, (da, da,)
E război, Ioane,
La oaste hai, înc-o dată (înc-o dată):

E război, Ioane, (da, da,)
E război, Ioane, (da, da,)
E război, Ioane,
La oaste hai (haaai) !

Niciun comentariu: