28 octombrie 2010

Cautari inteligente google | adaptare utilizatori

Nota privind adaptarea cautarilor efectuate de catre utilizatori in google la modul de exprimare al companiilor, magazinelor online sau altor servicii.



O dimineata relativ relativa, fara trairi deosebite, poate cu exceptia google nu iarta.

Totul normal... pana la verificarea unor statistici de trafic cuvinte cheie dintre care una m-a uimit efectiv: "producem plinte".

De regula utilizatorul era obisnuit sa caute in google, brut, expresii de genul: caut materiale de constructii, caut adeziv gesie, faianta, eventual inlocuind cu "cumpar".

Destul de greu pentru un prorucator sa se adapteze la acest gen de cautari, eficiente in acest sens fiind site-urile de anunturi gratuite, cu mentiunea ca marea majoritate sunt expirate.

Pentru un producator de http://www.volkas.com plinta parchet e destul de dificil sa-si adapteze cautarile la specificul cautarilor utilizatorilor, expresii relevante fiind:


producator plinta
producator plinte
producator profile
producatori adezivi
producatori plinte
productie plinte
distribuitor plinte
distribuitor profile pvc
distribuitori profile pvc

Din fericire, eveniment memorabil, am remarcat ca si utilizatorul a inteles asta si cauta ceea ce stie ca are firma/compania scris in site, invatand sa caute "producem plinte".

Superba adaptare a utilizatorilor care efectueaza cautari pe internet, se pare ca mediul online romanesc se maturizeaza tot mai mult.

Google bate filmul

Din seria google nu iarta (sau google bate filmul) cugetari celebre generate de amicii seoPedisti.

By Krm: zi ca asa vb noi astia de pe seopedia ce faci fata, ai mai crescut in google?

By emil: In SEO totul difera. Daca in viata reala de exemplu iti inseli prietena, in SEO se numeste duplicate content.


By myke_ppc: @Emil, buna asta cu duplicate. Ma intreb, spam sau linkfarm ce conotatii or avea...

By Cristi Ursut: La naiba... deja ma gandesc serios la un "Link farm"


si bomba continua sa sara, detalii on sau offtopic la Seopedia round-up?

24 octombrie 2010

Facebook nofollow

Continuare a studiului Viata e roz pe facebook, alternante de linkuri cu si fara nofollow


Din intamplare, am remarcat ca Facebook.com nu pune toate linkurile pe nofoolow ca in exemplul precedent ci prezinta afinitati pentru linkurile externe din site, gen causes.com.

Imagine relevanta linkuri nofollow in facebook:





Le indexeaza google? M-as mira :)

22 octombrie 2010

Talhar instruit | confirmare

Confirmare pe zona de prea multe detalii despre actiuni antisociale, prezentate si in Scoala de crima pe Discovery


Ca nu degeaba zic ca stirile nu par potrivite pt consumatorul roman de stiri siropoase.

Caz concret: La aproape un an dupa stirea cu postarita eroina, care a salvat banii de pensii, reconstituiri in veselie, mediatizari, detalii de numa numa, se pare ca un talhar a invatat ce trebuit si a reusit sa jefuiasca o postarita.

Pacat, dar asta e.

@Christian Ciocan (daca, vreodata)
Cand furam/fusaram colegi pe la MH te stiam baiat destept (urmatoarea stire). Mai putine detalii pls cu locurile unde tanarul domn kilareste tanara domnita si obiectele utilizate. Iar se inspira altii :)

21 octombrie 2010

Impachetare rapida bagaj

Video super practic de impachetare rapida a unei genti de voiaj, in cazul de fata bagaj pentru o luna de zile.

De retinut si exersat inainte de a fii nevoie sa faceti bagajul, asa cum am recomandat si antrenamentrul la montare lanturi auto.



Impachetatorul from Claudiu Gamulescu on Vimeo.

Tks to magazinul online cu genti voiaj.

Subiect newsletter: mere

Apreciez creativitatea, ideile tari, ideile unice, ideile cu potential. Dar cand creativitatea e dusa la extrem... poate genera efecte inverse.


Mai concret, un newsletter al unui magazin online cu subiect "Mere". Chit ca nu ma interesa oferta (dupa gestionarea a peste 2000 magazine online din snec.ro), am zis hai sa raman abonat, sa aiba oamenii un numar mai consistent de abonati, sa le mearga bine...

Ma trezesc ieri cu "mere", exact pe gustul meu. M-am gandit ca poate cineva chiar e platit sa gandeasca asa de profund, mi-a studiat comportamentul de utilizator (de nu mai poate)... si ca sa priceapa ca nu fu bine... dezabonare newsletter.

Free to try :)

Succesuri!