10 iulie 2010

Music sharing: Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up

Share cu prietenii.

Ma uitai mai atent la youtube dupa ce reascultai niste piese mai vechi de la the cranberries, kenny g si wonda shepard.
Ramas la Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up, am remarcat butonul de sharing facut pt retelele sociale.
Din fericire vad ca si-au amintit si de blogspot.com ca nu prea pricepeam de ce fix in retele tre sa zic la amici ce imi place.

Am blog, nu?

Deci muzica super superba, video si sunet:

Peter Gabriel & Kate Bush -Don't Give Up

9 iulie 2010

Produse in test: Fresh Discs

Fresh Discs, produs de curatenie si odorizare wc de la scjohnson.ro.


Produs din seria articolelor pentru casa si gradina, care au fost inspirati sa-si treaca si website-ul pe ambalaj.

L-am cumparat pentru test pt ca:
- actualul vas de wc are o forma mai ciudata si odorizantele agatatoare nu prea intrau;
- nu am mai gasit pastilele de pus in vasul de apa care initial au fost foarte bune, iar actualele clone sunt mult sub calitatea acestora;
- mi-a placut aplicatorul de detergent care imi permite sa il lipesc pe vasul toaletei in orice zona;
- au "avut curaj" sa isi treaca si website-ul de companie pe ambalaj/eticheta.

E vorba de www.scjohnson.ro si produsul Fresh Discs, un fel de rezervor cu aplicator.

Din specificatii: 1 rezervor cu gel dureaza pana la 6 saptamani, 1 disc dureaza pana la o saptamana.
La pretul de 10 roni, e chiar superfain.

Felicitari.

8 iulie 2010

Reminder 8 iulie 2010

Program de lucru propus pentru astazi 08 iuLie 2010
To do Status  Observatiuni
Trezitre 05:00 AM succes Cine se trezeste de dimineata, oboseste mai devreme
Postat recomandare film

Baiatul din Balon
facut 90 % De postat si imagini capturi din film
De vazut Gala premiilor in comert electronic pending incepe in 4 ore
De postat pentru prieteni reteta de smantana cu
fructe
imediat
Studiu la  magazinele online din Romania pending in colaborare cu Geta-i sor' mea

Status GpEC:

Filmul anului: Baiatul din balon | Bubble Boy

Un film simpaticut, Biatul din balon, film vazut seara trecuta la Prima TV, care pe moment conduce in topul filmelor preferate. Oamenii de la port.ro spun ca a fost lansat din 2001, dar abia acum am auzit de el si mi-a facut efectiv placere sa-l vad la tv, desi poate intr-o zi o sa apara si la cinematograf (care cinematograf?).


Legat de "care cinematograf?" casele de film pot sa stea linistite: nu sunt genul care descarca filme piratate de pe internet pentru simplul motiv ca... prefer notiunea de spectacol la cinematograf. Daca am noroc sa vad un film bun la tv, e perfect ok, filmul ramane bun chiar
daca au trecut aproape 10 ani de la lansare.


In plus, daca marile case de productie tot se lauda ca filmul X, Y sau Z a avut incasari de henspe milioane de dolari, s-a gadit cineva sa investeasca in cinematografele romanesti in sensul de macar un cinematograf la 100 km? Evident, daca au avut incasari.

Sunt dispus sa sustin voluntar un portal dedicat cinematografelor la 100 km, gen cinema100km.ro, cu sprijinul prietenilor din agentiile de publicitate online, branding, programare web si webdesign cu care colaborez in mod curent. 


Deci filmul anului (sau cel de pe pozitia 1 la data curenta):

Biatul din balon

(Bubble Boy)


Statele Unite ale Americii, 2001, comedie,
84 minute


Faţă de ruda lui din 1976 - "The Boy in the Plastic Bubble" (care a făcut din John Travolta un star), Bubble Boy  nu mizează aproape deloc pe coarda sensibilă a poveştii.

Jimmy Livingston (Jake Gyllenhaal) s-a născut fără sistem imunitar şi de când a deschis ochii, lumea lui are circumferinţa igluului de plastic în care trăieşte. Jimmy e supravegheat cu o grijă obsesivă de mama lui, hotărâtă să-l ferească de orice ar putea să-i disturbe traiul. Într-o zi însă, inevitabilul se produce. Chloe, vecina şi prietena lui cea mai bună, pleacă la Niagara să se mărite. Jimmy se decide să acţioneze din două motive: individul nu o merită pe Chloe (ştie asta chiar din poveştile ei) şi el însuşi e îndrăgostit de ea până peste urechi, dar nu i-a venit niciodată ideea să-i mărturisească. Schimbând igluul pe o bulă mobilă, Jimmy se aventurează în lumea reală să o găsească pe Chloe şi să-i spună că o iubeşte.

Recomandat acordul părinţilor.

regizor: Blair Hayes
scenarist: Ken Daurio, Cinco Paul
operator: Jerzy Zielinski
scenograf: Garrett Lewis
costume: Christopher Lawrence
muzica: John Ottman
producător: Beau Flynn
producător executiv: Eric McLeod
director de imagine: Barry Robison
monteur: Pamela Martin

Distribuţia:
Jake Gyllenhaal (Jimmy Livingston)
Swoosie Kurtz (Mrs. Livingston)
Marley Shelton (Chloe)
Danny Trejo (Chapa)
John Carroll Lynch (Mr. Livingston)
Dave Sheridan (Mark)
Patrick Cranshaw (Pappy/Pippy)

Data premierei: 7 decembrie 2001


Tks to port.ro, portalul unde puteti urmari programele tv si uneori actiunea dintr-un film la care poate ati pierdut inceputul.

ps: am si capturi din film, dar oarece lene sa le urc pe Flickr.

3 iulie 2010

Cum comand?

Cum comand = expresie deosebit de utila atat pentru marketeri cat si pentru utilizatorii din zona de magazine online.


Sincer abia astept sa se finalizeze actualul stadiul din Studiul National de Comert Electronic ca ma delectez cu magazinele de top prezente si anul acesta la Gala Premiilor in Comert Electronic.

E bun si rasul dar parca mai trebuie ceva, evident, tot pentru satisfactia online, mai ales dupa ce analizezi activitatea a peste 2000 de magazine sau servicii online.

Nu mai stiu pe unde am scris, dar tre sa fie prin acest blog, despre importanta pe care o are pagina de contact. Vad ca trendul este ca datele companiei sa fie mutarea acestor date in pagina despre noi. Nu i-am priceput... dar fiecare cu cercetarea lui.

O pagina care m-a uimit insa prin eficacitate este pagina de Cum Comand?.
Evident am avut nevoie de ea atunci cand efectiv a trebuit sa rafinez cautarile pe anumite categorii de produse care "stiam ca trebuie sa fie pe undeva".

In mod normal statisticile spun ca se cauta "magazin online" produs. Uneori "magazin virtual" produs (sa nu uit de analiza pe tema "de ce se cauta anume produse in magazin online si alte produse in magazin virtual).

Pe concret:

Am utilizat la cautari "cum comand" produs.

Clara ca terbuia sa fie magazin online, respectiv comenzi electronice.

Cu ocazia asta am gasit magazine super ok, nesperat de bune, ale unor companii care din diverse motive nu au ajuns in primele rezultate la cautari uzuale.

Explicatia?

Nimeni nu s-a gandit sa targeteze expresia respectiva, mai ales ca dupa trafic.ro nu aduce mare trafic si implicit vanzari.

Cautari cum comand in ultimele 7 zile.

20     "cum comand" arad
7     "cum comand" timisoara
3     cum comand
3     cum comand solutiivascoelastice?
3     http://www.motoscule.ro/content/2-cum-comand
3     cum comand produse refan
3     torturi de copii cum comand
2     cum sa comand de pe zappos in romania
2     cum comand cd-uri cu muzica
2     cum comand pizza


Primele 2 pozitii sunt perimate datorita cautarilor personale, asa ca nu intra in calcul.
Dar cum bine stim... comportamentul utilizatorului se schimba neasteptat de repede.

In concluzie: am ramas efectiv uimit de magazinele nou descoperite utilizand "cum comand".

Evident, utilizatorii care neaparat vor sa gaseasca un produs sau serviciu online pot i extinde la expresii gen "cum comanzi" "cum comandati"...

Succesuri!

1 iulie 2010

De ai email

Deja de la amuzament cu emailurile se poate ajunge la super-distractie, chiar si muncind.


Cica e criza (cand nu a fost? - parca aveam "tag criza" pe vechea platforma a acestul blog pe 360 yahoo) cu mult inainte sa se vorbeasca despre marea criza...) si nu se vinde, probleme, jale mare, minuni....


Dar... cat de greu e sa iti citesti emailul sau macar sa vezi daca merge sau nu?
Pe concret, ma tot minunez de zecile de magazine online din Studiul National de Comert Electronic.

De acord, magazinul online nu vinde, activitate intrerupta de temperii, alte probleme.
Dar asta nu inseamna sa afisezi in zona de contact unul sau mai multe emailuri la care mereu ti se raspunde cu "invalid email".
In ultima instanta, magazinul se poate vinde. Utilizatorii deja il clasifica pe sistem "magazin abandonat" si adio vizite, de unde rezulta si un trafic mai mic, respectiv un pret mai mic pentru numele de domeniu.
Cat de greu sa fie? Editare pagina de contact si pa si "mai vedem".

Deja e amuzant cat de multe ore s-au adunat marcand in administrare magazinul cu "invalid email, trimis pe formular".

Si ca vorbeam de super-distractie: mesajul primit de la autoresponderul de pe formularul online care indica... tocmai adresa invalida, gen:

Vom raspunde mesajului dumneavoastra in cel mult trei zile. Daca nu primiti un raspuns in timp util.  va rugam sa trimiteti un email cu subiectul URGENT la...


Deci de ai email...