14 iulie 2011

Fun cu wordpress

Nu trecura noua zile de cand laudai extensiile must have si stabilitatea versiunii de Firefox 3.6.18., cand... wordpress ma anunta ca nu am cel mai bun Firefox :)


Ca in reclama cu "dar zahar nu vrei": Intrebare wordpress: Dar alt pc nu vrei sa-mi iau? Eventual alt procesor, alt monitor, alti rami... ?



De bine de rau, versiuna de Firefox 3.6.18. se misca super ok si pe sisteme cu 512 ram. Cam in doua saptamani o sa verific si amicul cu laptopul second la 215 rami care acum si-a cumparat si boxe (dar are laptop ;)).

Cam bagacios wordpress-ul si daca tot te notifica, lucru ok la o adica, nu e frumos sa-ti spuna daca sistemul duce noua versiune de browser?

Legat de asta, inca nu m-am prins de ce Firefox nu pune la vedere (cel putin eu nu am vazut) sistemul minim pe care poate rula versiunea de browser, asa cum frumos o face www.cleverstat.com. Gratuit sau cu plata, orice produs de la Cleverstat iti spune si ce sistem minim ai nevoie, lucru de admirat (rusi, ce drac sa le faci?).

In concluzie, wordpressule te astept cu detalii :)

Niciun comentariu: