16 iulie 2010

Website de elita: politia romana

Intamplator am vazut la o reclama tv linkul la http://politiaromana.ro/prevenire intr-o actiune de prevenire.
Am zis hai sa-i ajut pe oameni, sa mai invete popoprul care ajunge prinn blogul meu...

Dar:
Linkul respectiv ma trimite sa descarc (inca) o aplicatie de la Microsoft, fara de care NU POT VEDEA site-ul de prevenire, care arata cam ca in poza de mai jos:



Ma uit si la aplicatia aia, sa vad ce face, de ce face si cat de puternica tre sa fie masina mea de calcul care si asa...

Silverlight is a powerful development platform for creating engaging, interactive applications for many screens across the Web, desktop, and mobile devices.

Sa zicem ca nu prea am priceput cat de tare si utila e aplicatia respectiva, asteptandu-ma sincer la o pagina facuta chiar cu aplicatia respectiva.

Nu imi zice ce probleme rezolva, cat de tare tre sa fie scula (daca duce instalarea) si in plus... se pare ca explicatiile duc tot la twitter, cum se vede in poza de mai jos.


Atunci la ce sa mai instalez o aplicatie care se bazeaza pe explicatii tot pe una existenta si cunoscuta?

In concluzie

Sfat pt ex colegi: Adaptati site-ul la nevoile userului de rand, mai ales cand e vorba de educatie. Useru normal are si masini de calcul mai slabute si uneori nu prea face face la instalari de noi programe si aplicatii exotice.

Niciun comentariu: