14 iulie 2010

Link de vot in retele sociale

Inca ma mai amuza userii de retele sociale care posteaza linkuri total aiurea catre cine stie ce drac de concursuri.


Explicatia logica: nu au suficienti prieteni in lista de yahoo messenger. Am zis prieteni, respectiv oameni capabili sa dea un click zilnic pe linkuul din status.

Mai concret, ce face iuzeru (poate fii mascul sau fatuca):
Isi face un cont de sex opus cu utilizatorii luati in calcul, preferabil duduie la care incepe sa posteze la plezeneala:

Buna.Te roooog da clik pe urmatorul link si apasa pe butonul albastru de pe poza(introdu codul care apare). hâşttp://www... Sunt pe locul 2 si mai am putin de recuperat sa ajung pe 1.
Cel de pe 1 baga de la doua calculatoare..iar eu sunt singura..asa ca tu esti baza.....am nevoie de VANT IN PANZEEEEEEE.
Un vot verde de la mine. 

Intreb fatuca (care se presupune ca imi e prietena/cunostinta) cand (mai) esim la cafia amigo , la care iuzeru de retele sociale pauza, pauza si iar pauza, in timp ce sterg comentariul si raportez profilul ca spam pentru ca imi place reteaua sociala respectiva.

Niciun comentariu: