28 octombrie 2009

Felicitari pentru berea Albacher

Ca sa fie clar cu specializarea mea in bere: Cu cine tineti? Echipa de mâncători de mici din Rovinari sau cu echiopa maestrilor sportivi din Cănişia? 99% dintre voi vor fi probabil indiferenti sau vor alege una la intamplare.
No bine, cam tot asa si eu cu berea. Daca e sa fie bere, cea mai buna sigur e berea Dreher cu amanunte aici, chit ca nu am mai baut (si nici cautat) din... de peste 10 ani sau cam asa.  Sunt si raman fan cafea amigo si coca-cola.

Dar mi-a placut reclama de la TV la doza de aluminiu unde si-au aratat interesul pentru consumator: o folie protectoare de aluminiu ca sa poti bea linistit din cutie fara sa-ti mai faci griji de milioanele de microbi sau (dupa caz) pisu de sobolan care a mai trecut pe acolo.

Deci felicitari pentru ideea de marketing, atat ca au avut-o cat si faptul ca au comunicat-o.


La sticle nu e tocmai nou, parca am mai vazut sticle cu folie de aluminiu la gura.

Si ca ma gandesc la sticle... ioi cata coca-cola am baut direct din sticla. Dai cu mana pe la gura si.. atat. Mai mult ce poti face?

Hallo: Coca-cola, pecsi, voi nimic nimic?
Deci Felicitari pentru berea Albacher

Niciun comentariu: